خبرگزاری کار ایران

در ماه جاری صورت گرفت؛

بیش از 1400 مورد پایش مصرف گاز در اداره‌های قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۱۸۵

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از آغاز اجرای طرح پایش مصرف گاز ادارات و سازمان‌های دولتی در استان خبر داد و گفت: طبق نخستین گزارش مجریان طرح پایش مصرف گاز، از ابتدای آذر ماه، یک‌هزار و 474 مورد پایش انجام شده است.

به گزارش ایلنا، علی حجتی‌پور با اشاره به پایش مصرف گاز در اداره‌های استان گفت: هدف اصلی این طرح فرهنگ‌سازی و نهادینه‌کردن اصول مصرف بهینه گاز در جامعه است و مصرف مبتنی بر صرفه‌جویی طبعا از مدیران و کارکنان دولت انتظار بیشتری می‌رود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین بر رعایت اصول صحیح مصرف در همه اماکن به‌ویژه در ادارات دولتی تأکید کرد و گفت: شرکت گاز قزوین با اجرای این طرح‌ به دنبال نهادینه کردن فرهنگ مصرف مبتنی بر صرفه‌جویی، ارائه و ترویج راهکارهای مناسب مصرف بهینه گاز در جامعه به‌ویژه در بین مدیران و کارمندان است.

حجتی‌پور با بیان اینکه طرح پایش در سال‌های گذشته نیز به‌صورت مستمر اجرا شده و تأثیرات مثبتی در فرهنگ‌سازی مصرف گاز و صرفه‌جویی آن در ادارات و سازمان‌ها داشته است، اذعان کرد: امیدواریم امسال نیز بتوانیم گامی در ایجاد شبکه پایدار گاز در روزهای سرد سال برداریم.

وی همچنین با اعلام هشدار قطعی گاز به سازمان‌های خاطی تأکید کرد: در صورت عدم رعایت اصول مصرف بهینه گاز در ارگان‌های مختلف، به‌رغم توجیه و اخطار قبلی مأموران پایش مصرف گاز، با سازمان‌های خاطی طبق قانون برخورد خواهد شد.

 حجتی‌پور با اشاره به اینکه مأموران و کارشناسان پایش مصرف گاز استان به‌عنوان نماینده شرکت گاز استان با رعایت ادب و احترام به ادارات و سازمان‌ها مراجعه کرده و ضمن بازدید و نظارت بر نحوه عملکرد آنان، آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهند، گفت: از ادارات و سازمان‌ها نیز انتظار داریم همکاری‌های لازم را با مجریان طرح داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز