خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی استان عنوان کرد؛

استفاده از گزارش کارشناسی اتاق بازرگانی قزوین در رسیدگی به پرونده‌های فعالان اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۴۴۱

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین گفت: تقاضا داریم درصورت امکان، هنگام رسیدگی به پرونده‌های فعالان اقتصادی و واحدهای بزرگ تولیدی یک گزارش کارشناسی شده از اتاق بازرگانی دریافت شده و به قاضی پرونده تحویل شود تا روند تصمیم‌گیری با اشراف بیشتری انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین با رئیس و اعضای هیأت نمایندگان اتاق قزوین دیدار و گفت‌وگو و کرد.

مهدی عبدیان در این نشست گفت: به نظر می‌رسد در سال‌های اخیر که تحریم‌های ناجوانمردانه علیه کشورمان بیشتر اعمال شده است؛ بعضی از اداره‌ها و نهادها کنار تحریم کننده ایستاده و بیشتر دست و پای تولیدکنندگان و صادرکنندگان را می‌بندند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین عنوان کرد: مقرراتی که درخصوص رفع تعهدات ارزی، وضع شده است و رویکرد بانک‌ها به‌ویژه بحث ثبت سفارش‌ها در روند اقتصادی کشور اخلال ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: برای مثال دایره حقوقی و ارزی یکی از بانک‌های استان ۳۵ درصد پول صادرکننده را بلوکه می‌کند که ضرر آن به مصرف‌کننده می‌رسد.

در ادامه این نشست بعضی از اعضای هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق قزوین دغدغه‌ها و مشکلات به‌روز حوزه کاری خود و همکارانشان را مطرح کردند.

ایجاد احساس امنیت اقتصادی برای فعالان بخش خصوصی در شرایط تحریمی، رسیدگی به وضعیت قطع برق صنایع در آب و هوای گرم و قطع گاز در فصول سرد سال و تاثیرات آن بر روند تولید، درخواست افتتاح هرچه سریعتر گمرک چرم‌سازی شهرک صنعتی پاسارگارد، اختلال در روند کاری بیش از ۵۰۰۰ شرکت فعال کشور به دلیل تعلیق ناگهانی کارت‌های بازرگانی آن‌ها و عدم اجرای صحیح قانون بهبود کسب و کار ازجمله موادی بود که در این نشست مطرح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز