خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

کانون وکلا در جمع سپاری به رفع مشکلات قزوین کمک کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۰۱۷

استاندار قزوین گفت: کانون وکلا می‌تواند به واسطه اِشرافیت بر قانون و برخورداری از نگاه جامع با ارائه نظر در جمع سپاری‌ها کمک رسان خوبی برای رفع مشکلات استان باشد.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی اعلایی در نشست با اعضای کانون وکلای استان قزوین اظهار کرد: پیشبرد توسعه در استان نیازمند نظرات کارشناسی شده توسط صاحب نظرانی است که با نگاهی جامع، دغدغه‌مند پیشرفت استان باشند، از این جهت با برپایی جمع سپاری در حوزه‌های مختلف به دنبال استفاده از نظرات کارشناسان در راستای رفع مشکلات و نواقص موجود در استان هستیم و در این میان کانون وکلا هم می‌تواند عاملی موثر در تسریع اتخاذ تصمیمات کارشناسی شده توسط تیم مدیریتی استان باشد.

استاندار قزوین در ادامه به محاسن جمع سپاری و لزوم اجرای آن اشاره کرد و افزود: خوشبختانه مسائل و مشکلات استان توسط جمع سپاری در حوزه‌های گوناگون در حال شناسایی و بررسی است تا مسئولان ضمن اِشراف نسبت به درصد محاسن و معایب اجرای یک پروژه و تصمیم گیری در خصوص آن دلایل اجرا و یا عدم آن را در جامعه تبیین کنند.

وی کانون وکلا را ظرفیتی دارای اهمیت دانست و در خصوص همکاری با این کانون گفت: کانون وکلا با تحرکاتی که در روند فعالیت‌های خود نشان داده مشخص است در حال ریل گذاری و حرکت به سمت پیشرفت است که این امر را می‌توان ظرفیتی دارای اهمیت برشمرد لذا تیم مدیریتی استان آمادگی خود را نسبت به همکاری در حوزه‌های مرتبط به منظور حفظ منافع عامه اعلام می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز