خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

از نقد سازنده استقبال می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۴۹

ما در استان از نقدهای سازنده که به توسعه استان کمک کند و اصلاح کننده امور و مشکلات موجود باشد استقبال می‌کنیم.

ایلنا: استاندار قزوین گفت: همواره و در هر دوره‌ای برخی به دولت انتقاد دارند و برخی حامی آن هستند اما عده‌ای فقط دنبال نقاط ضعف می‌گردند تا آرامش جامعه بر هم بخورد، اما باید بپذیریم نقد سازنده همواره مورد نیاز مسئولان است تا کار‌ها را بهتر انجام دهند.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ مرتضی روزبه در دیدار با جمعی از حامیان دولت در استان افزود: ما در استان از نقدهای سازنده که به توسعه استان کمک کند و اصلاح کننده امور و مشکلات موجود باشد استقبال می‌کنیم.

روزبه تصریح کرد: در دولت جدید فضا برای بیان نقد فراهم است، اما باید در چارچوب قانون و رعایت اخلاق باشد در این صورت با نقد سازنده می‌توانیم به یکدیگر کمک کنیم تا استان در مسیر توسعه گام بردارد.

وی بیان کرد: نگاه‌ها را به هم نزدیک کنیم تا توقعات منطقی شود و با درک مشترک از مسائل به سمت وفاق، وحدت و همگرایی و آرامش استان و تعالی امور حرکت کنیم.

استاندار قزوین با اظهار اینکه فهم مشترک از مسائل و حفظ وحدت و انسجام و عزم جدی برای حل مشکلات و توسعه استان به موفقیت مسئولان در امور کمک می‌کند، گفت: در حوزه اجرایی مشکلات و مسائل زیاد است و تنها همراهی و هماهنگی همه نهاد‌ها و ارگان‌ها و گروه‌های سیاسی می‌تواند به موفقیت‌ها کمک کند.

وی افزود: جامعه در شرایط کنونی نیازمند آرامش است و همه گروه‌ها و بزرگان استان باید به مسئولان کمک کنند تا در کنار حفظ وحدت کار‌ها در مسیر خدمت به مردم به‌خوبی پیش برود.

استاندار قزوین بیان کرد: در شرایط سختی هستیم و تنها با جدیت و کار بیشتر و حفظ وحدت و صمیمیت در میان همه گروه‌ها قادر خواهیم بود بر مشکلات فائق آمده و رضایت مردم را جلب کنیم.

وی افزود: تغییرات در هر مقطعی مسئله‌ای طبیعی است اما باید با تدبیر و شایسته سالاری و نگاه تخصصی به‌دور از هر گونه شتابزدگی هر جا نیاز بود با آرامش و درایت تغییرات صورت گیرد تا از آسیب‌های احتمالی در آینده جلوگیری شود.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان قزوین: افراد همسو با دولت برای مدیریت برگزیده شوند

محسن قاسمی، رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان قزوین نیز در این دیدار گفت: با رای مردم در انتخابات ۲۴ خرداد دولت جدید با شعار اعتدال گرایی و تدبیر و امید وارد صحنه شد و امروز شاهد نشاط و شادابی خاصی در فضای سیاسی کشور و استان هستیم که این روحیه باید تقویت شود.

وی افزود: در صورت تغییر در مسئولیت‌ها و جابجایی مدیران انتظار داریم در کنار شایسته سالاری و نگاه تخصصی، همسویی افراد با دولت برای تداوم مسیری که مردم برگزیده‌اند محقق شود تا این مطالبات بحق مردمی پاسخ داده شود.

قاسمی گفت: همه کسانی که در زمان انتخابات با حضور در ستاد دکتر روحانی در استان قزوین به خلق این حماسه کمک کردند با درک شرایط حساس کنونی برای تقویت این فضای امیدوارانه آماده همکاری با استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در قزوین هستند تا فضای امید و نشاط در استان تقویت شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز