خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبر داد؛

ایمن سازی ۲۱ دستگاه پل در محورهای مواصلاتی رومشکان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۶۷۶

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رومشکان از ایمن سازی ۲۱ دستگاه پل در محورهای مواصلاتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمود قائد رحمتی  روز دوشنبه - بیستم آذر ماه - در جمع خبرنگاران به عملکرد این اداره در  هشت ماهه سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت ایمن سازی ۲۱ دستگاه پل، حذف و ساماندهی پیچ های خطرناک رماوند و  ۴۱۰ کیلومتر پاکسازی حریم محورهای اصلی و فرعی انجام شده است.

وی افزود: تنقیه و لایروبی ۱۸ دستگاه پل‌ در محور اصلی فرعی و روستایی، ۴۵ تن لکه‌گیری و چاله گیری، ۱۲۰تن لکه گیری هندسی، ریزش برداری با حجم ۳هزار و ۵۰۰ مترمکعب و ۸ کیلومتر اصلاح افتادگی شانه راه بخشی دیگری از اقدامات هشت ماهه  برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رومشکان عنوان کرد: ۱۳ کیلومتر شانه سازی، آسفالت محور روستایی رماوند به طول ۶ کیلومتر، تسطیح و رگلاژ محور اصلی بابازید_سیمره و محور فرعی چغابل_ولیعصر به طول ۴۲ کیلومتر، بخشی  از اقدامات شاخص طی هشت ماهه ۱۴۰۲ در شهرستان رومشکان است.

قائد رحمتی بیان کرد: خط کشی ۱۵ کیلومتر،  نصب هزار و ۲۰۰ عدد نیوجرسی، نصب ۱۸۶ تابلو و علائم ایمنی هشدار دهنده محورهای اصلی و فرعی، نصب هزار و ۹۰۰ عدد چشم گربه ای، نصب ۶۲ استوانه ایمنی، استاندار سازی ۳۰ سرعتکاه، ساخت و نصب ۳۲۰ عدد فلش بتنی، تخریب ۱۳ مورد تخریب ساخت و ساز های غیرمجاز  و ۷۶ مورد اخطار به متجاوزان حریم راه از دیگر اقدامات شاخص در حوزه ایمنی و حریم است.

 وی به عملکرد این اداره در حوزه حمل و نقل اشاره کرد و افزود: در این مدت، کنترل‌ دروازه‌ای ناوگان عبوری حمل و نقل کالا و مسافر  ماهیانه ۱۶مورد، بازدید از شرکت ها و تعاونی‌های مسافربری ماهیانه ۱۲ مورد، بازدید از جایگاه‌های سوخت شهرستان ماهیانه ۶ مورد انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز