خبرگزاری کار ایران

خط کشی ۹۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان ازنا

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۳۰۳

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ازنا گفت: در راستای ایمن سازی محور های مواصلاتی طی هفت ماهه نخست سال جاری خط کشی ۹۰ کیلومتر از راه‌های این شهرستان انجام شده است.

به گزارش ایلنا،  سجاد درگاهپور روز سه شنبه - نهم آبان ماه - در جمع خبرنگاران به عملکرد این اداره در هفت ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: با هدف نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی، افزایش عمر راه‌ها و کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه، روکش آسفالت ۶ کیلومتر از راههای اصلی و بهسازی ۳ کیلومتر از راههای روستایی این شهرستان انجام شده است.

وی ادامه داد: تنقیه و لایروبی ۹۰ دستگاه پل‌ در محور اصلی فرعی و روستایی، ۷۰۰تن  لکه‌گیری و چاله گیری، ریزش برداری و پاکسازی محورها ۱۲ کیلومتر، تیغ زنی و تسطیح محورهای روستایی به طول ۱۲ کیلومتر، ایجاد ۴۰ کیلومتر هره خاکی و  تعمیر و مرمت یک دستگاه پل آسیب دیده در محور روستایی طیان  را به‌عنوان‌ بخشی دیگری از اقدامات هفت ماهه در حوزه راهداری برشمرد.

رئیس اداره راهداری پلدختر تصریح کرد: رفع ۳ نقطه‌ی حادثه خیز، ۱۰ کیلومتر شانه سازی، ۱۳۰ کیلومتر قنو زنی و ایجاد کانال، راه اندازی ۵ دستگاه ماشین آلات و آسفالت راه روستایی گلیجرد_دومنی به طول ۳ کیلومتر، بخش دیگری از اقدامات شاخص طی هفت ماهه ۱۴۰۲ در شهرستان ازنا است.

درگاهپور بیان کرد: ۹۰ کیلومتر خط کشی، نصب ۴۰۰ استوانه ایمنی، نصب ۵۵۰ تابلو و علائم ایمنی هشدار دهنده، نصب ۱۰۰۰ عدد چشم گربه ای، نصب ۳۷ سرعتکاه، تولید و نصب ۲۷۰ فلش بتنی، نصب ۷۰ عدد بشکه ایمنی، ۵۰ مورد اخطار به متجاوزان حریم راه از دیگر اقدامات شاخص در حوزه ایمنی و حریم است.

وی به عملکرد این اداره در حوزه حمل و نقل اشاره کرد و افزود: در این مدت، کنترل‌ دروازه‌ای ۵۰۰ دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل کالا، ۲۵ گشت مشترک با پلیس و ۱۵۰ دستگاه ناوگان متخلف به کمیسیون های مربوط معرفی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز