خبرگزاری کار ایران

ایجاد ۸۵ کیلومتر کانال و قنو در محورهای مواصلاتی پلدختر

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۴۱۵

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پلدختر از ایجاد ۸۵ کیلومتر کانال و قنو در محورهای مواصلاتی این شهرستان، طی هفت ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، روح‌اله شریف‌زاده روز شنبه - هفت آبان ماه - در گفت و گو با خبرنگاران  به عملکرد این اداره اشاره کرد و اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه، با تلاش اداره ساخت راه‌های فرعی و روستایی و پیگیری اداره شهرستان پلدختر، ۱۸ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است.

وی افزود: همچنین در این مدت، عملیات بهسازی محورهای روستایی به‌طول ۲۸ کیلومتر، روکش آسفالت محور اصلی ۸ کیلومتر و روکش اسفالت به صورت اسلاری سیل به طول ۱۵ کیلومتر انجام شده است.

 شریف زاده بیان کرد: رفع ۵ نقطه‌ی حادثه خیز، خاکبرداری راه دسترسی محور ابراهیم آباد با حجم عملیاتی ۱۵ هزار مترمکعب، ۲۰ کیلومتر شانه سازی محور های مواصلاتی و ۸۵ کیلومتر قنو زنی و ایجاد کانال،  بخش دیگری از اقدامات شاخص طی هفت ماهه ۱۴۰۲ در شهرستان پلدختر می باشد.

وی تنقیه و لایروبی  ۱۱۰ دستگاه پل‌ در محور اصلی فرعی و روستایی،۷۰۰تن  لکه‌گیری و چاله گیری ، ریزش برداری و پاکسازی محورها با حجم ۲هزار ۴۰۰تن، تیغ زنی و تسطیح محورهای روستایی به طول ۹۲ کیلومتر، ایجاد ۱۲ کیلومتر هره خاکی، احداث و بهره‌برداری از پل بزرگ محور روستایی برگلان سوخته ، تعمیر و مرمت ۵ دستگاه پل‌های آسیب دیده و ساخت و احداث ۱۸ دستگاه پل و آبرو را به‌عنوان‌ بخشی دیگری از اقدامات هفت ماهه در حوزه راهداری برشمرد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  پلدختر تصریح کرد: ۸۰ کیلومتر خط کشی ، نصب ۱۹۲ استوانه ایمنی، نصب، به‌روزرسانی و ساماندهی تابلو و علائم ایمنی آسیب‌دیده به تعداد ۴۲۲ عدد، نصب ۱۹۰۰ عدد چشم گربه ای، نصب ۱۱سرعتکاه، تولید و نصب ۳۰۰ فلش بتنی، نصب ۵۰عدد بشکه ایمنی، ۴۰ مورد اخطار به متجاوزان حریم راه از دیگر اقدامات شاخص در حوزه ایمنی و حریم می باشد.

 شریف‌زاده به عملکرد این اداره در حوزه حمل و نقل اشاره کرد و افزود: در این مدت، کنترل‌ دروازه‌ای یکهزار و ۳۹۳ دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل کالا، ۱۲ گشت مشترک با پلیس و ۱۴۱ دستگاه ناوگان متخلف به کمیسیون های مربوط معرفی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز