خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل راهداری استان خبر داد؛

اجرای بیش از ۹۸ کیلومتر روکش آسفالت تقویتی در محورهای مواصلاتی لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۹۷۲

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری ۹۸.۹۵ کیلومتر روکش آسفالت تقویتی در راه های اصلی، فرعی و روستایی استان اجرا شده است.

به گزارش ایلنا، محراب رحیمی به عملکرد اداره نگهداری راه‌ها استان اشاره کرد و  اظهار‌ داشت: اقدامات مربوط به نگهداری راه‌ها با هدف ارتقای ایمنی سفرهای جاده‌ای و کاهش استهلاک خودروها در سه بخش شامل لکه‌گیری و درزگیری، روکش آسفالت تقویتی و عملیات آسفالت حفاظتی رویه راه‌ها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا از ابتدای سال تا پایان شهریورماه ماه ، ۹۸.۹۵ کیلومتر روکش آسفالت تقویتی در راه های اصلی، فرعی و روستایی لرستان اجرا شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان بیان کرد: در این مدت عملیات لکه گیری هندسی  در سطح ۳۷.۶۰ کیلومتر از راه های اصلی و شریانی استان صورت پذیرفته است.

 رحیمی به نوع و میزان روکش حفاظتی اجرا شده اشاره کرد افزود:  جمعا ۱۳۴.۱ کیلومتر آسفالت حفاظتی  در راه های اصلی و شریانی اجرا شده است که ۴۵.۵۰ کیلومتر به صورت فوگ سیل و ۸۸.۶۰ کیلومتر به صورت اسلاری سیل انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز