خبرگزاری کار ایران

در شش ماهه نخست سال جاری:

بیش از ۶۵ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی در راه‌های کوهدشت انجام گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۷۴۴

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهدشت گفت: طی شش ماهه نخست امسال، ۶۵.۵ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی در محورهای مواصلاتی این شهرستان اجرا شده است.

به گزارش ایلنا، روح اله مهدی پور  روز چهارشنبه - بیست و شش مهرماه در گفت و گو با خبرنگاران به عملکرد ۶ ماهه نخست سال جاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهدشت، اشاره کرد و اظهارداشت: با تلاش ادارات ستادی و اداره شهرستان ، ۱۱ کیلومتر روکش آسفالت در محور های فرعی و روستایی  و  ۶۵.۵ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی از راه‌های این شهرستان در محورهای بوگلان، سوری لکی، قرعلیوند، زالیاب، رشید آباد، ضرونی، کله کاوه راه، چهارقلعه و سرخ دم لکی اجرایی شده است.

وی ادامه داد: خاکبرداری و ترانشه برداری به میزان ۸ هزار و ۷۰۰ مترمکعب، شانه سازی و اصلاح افتادگی شانه به طول ۴۱ کیلومتر ، پاکسازی شانه و حاشیه راهها به طول ۸۴ کیلومتر و ۷۳.۵ کیلومتر تسطیح و اصلاح شیب شیروانی  را از اقدامات شاخص در حوزه راهداری است.

 مهدی پور تصریح کرد: چاله گیری با آسفالت به میزان ۱۴۰ تن، ساماندهی و نصب علائم به تعداد ۵۵۵ عدد، شست و شوی ۷۱۰ عدد علائم ایمنی، شناسایی ۲۰ مورد تخلفات حریم و صدور اخطار برای متخلفان و درنهایت قلع و قمع ۹ مورد در این مدت انجام شده است‌.

وی پاکسازی قنو به طول ۲۷۱ کیلومتر ، ۵.۴ کیلومتر ریزش برداری، نصب ۱۴ سرعتکاه ، نصب ۳هزار و ۴۰۰ عدد چشم گربهای، نصب ۲۲۰ استوانه ایمنی، ساماندهی ۱۸ شاخه گاردریل راه های اصلی ، ۱۸ کیلومتر بهسازی مسیر و بازگشایی ، تنقیه ۱۹ دستگاه پل  و تعمیرات ابنیه فنی به تعداد ۵ دستگاه را به عنوان‌ بخش دیگری از عملکرد در حوزه راهداری برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهدشت بیان کرد: در این مدت دو نقطه حادثه‌خیز (تقاطع پریان و کشماهور) در محورهای اصلی کوهدشت_پل کشکان و زانوگه_بابازید، حذف و اصلاح شد.

این مقام مسئول  به اقدامات این شهرستان در حوزه حمل و نقل اشاره کرد و افزود: طی ۱۸ مرحله از شرکت های حمل و نقل کالا بازدید بعمل آمده و  در کنترل دروازه‌ای به تعداد ۷۲۵ دستگاه ناوگان کالا،  همچنین کنترل حمل مواد خطرناک به تعداد ۴۵۰ دستگاه ناوگان باری و کنترل دروازه ای محموله‌های ترافیکی به تعداد ۶ مرحله صورت گرفته است.

مهدی پور اضافه کرد: در حوزه مسافر، در این مدت ۲۰ دستگاه اتوبوس به صورت روزانه جهت جابجایی زائرین اربعین به مرز مهران اعزام شدند، ۱۸ مرحله بازدید از شرکت‌های اتوبوسرانی و ۱۲ مرحله کنترل دروازه‌ای ناوگان انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز