خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری لرستان خبر داد؛

جابجایی بیش از یک میلیون مسافر از طریق ناوگان عمومی استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۹۲۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از جابجایی یک میلیون و ۵۰۰ هزار و ۳۴۲ مسافر از طریق ناوگان عمومی استان خبر داد .

به گزارش ایلنا، مرتضی شیروانی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا ۱۸ اسفندماه، تعداد یک میلیون و ۹۴۴ هزار و ۸۷۸ نفر در قالب ۲۵۲ هزار و ۴۳۷ سفر از خدمات حمل و نقل برون شهری استان لرستان بهره مند شده‌اند.

وی افزودد: این تعداد جابجایی نسبت به مدت مشابه سال قبل با یک میلیون و ۵۰۰ هزار و ۳۴۲ مسافر و ۲۳۶ هزار و ۴۷۷ سفر معادل ۲۲ درصد در تعداد مسافر و شش درصد در آمار سفرها افزایش مشاهده می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، تصریح کرد: از تعداد یک میلیون و ۹۴۴ هزار مسافر جابجا شده در استان، یک میلیون و ۶۰۹ نفر با اتوبوس، ۳۵۳ هزار و ۶۱۳ نفر با مینی بوس و ۵۹۰ هزار و ۶۵۶ نفر با سواری جابجا شده‌اند.

شیروانی، بیان کرد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر و تأخیر در مبدا و حین سفر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و در صورت لزوم در کمیسیون‌های مربوط به تخلف شرکتی، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز