خبرگزاری کار ایران

یک مسئول حوزه حمل‌ونقل خبر داد:

ضریب اشغال صندلی اتوبوس بین شهری قزوین به 23 درصد رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۱۳۷

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: ضریب اشغال صندلی ناوگان اتوبوسی بین شهری این استان طی نیمه نخست امسال 23 درصد بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، احسان شهبازی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 968 هزار و 730 مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی این استان جابه جا شده است که از این تعداد 356هزار و 748 نفر مربوط به مسافران اتوبوس، 474 هزار و 750 نفر مینی بوس و 137هزار و 232 نفر سواری کرایه بوده‌اند.

وی اضافه کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد مسافر جابه‌جا شده با اتوبوس 15 درصد و سواری کرایه 7 درصد افزایش داشته و تعداد مسافران ناوگان مینی بوس نیز با کاهش 23 درصدی مواجه بوده است.

شهبازی ادامه داد: حمل و نقل این تعداد مسافر در قالب 106 هزار و 817 سفر انجام شده است.

وی گفت: در طی این مدت به 23 تخلف شرکت‌ها، رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل مسافر در کمیسیون‌های حمل و نقل رسیدگی و برای آنها رای صادر شد.

به گفته شهبازی علاوه بر تخلفاتی که از طریق ناظران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و گشت‌های حمل و نقل مورد بررسی قرار می‌گیرند، امکان انعکاس تخلفات از طریق تماس با سامانه‌ ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها نیز فراهم است.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با بیان اینکه امکان خرید بلیت سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی، هم به صورت اینترنتی و هم حضوری فراهم است، افزود: در 6 ماهه نخست سال جاری از 968 هزار و 730 بلیت فروخته شده، 9 هزار و 337 مورد از آنها اینترنتی بوده که این میزان فروش در مقایسه با سال گذشته 31 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز