خبرگزاری کار ایران

فرماندار تاکستان خبر داد؛

اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع در تاکستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۱۰۲

فرماندار شهرستان تاکستان از اجرای طرح پزشک خانواده و‌ نظام ارجاع در شهرستان تاکستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، جلسه شورای اداری این شهرستان تاکستان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، مدیرکل بهزیستی استان قزوین و روسای ادارات شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

سید جمال الدین حسینی در این جلسه اظهار کرد: سلامت و بهداشت شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است و خدمات‌رسانی در این بخش باید به نحو احسن انجام شود، در موضوع سلامت و‌ بهداشت از هیچ کوتاهی در خدمات‌رسانی‌چشم پوشی نخواهیم‌ کرد.

فرماندار شهرستان تاکستان افزود: سلامت مردم جزء مواردی است که به صورت جدی باید آن را پیگیری کنیم تا دچار آسیب نشویم؛ همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز باید نسبت به اجرای بهتر طرح سلامت خانواده همکاری لازم را با شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان داشته باشند.

وی بیان کرد: خیلی از کشورهای پیشرفته امروزه در حال اجرای این طرح هستند، این طرح در کشور ما نیز در حال اجرا است که در آینده‌ای نزدیک شاهد نتایج آن خواهیم بود؛ ما نیز در جهت پشتیبانی، خدمات‌رسانی و اجرای هر چه بهتر طرح در حوزه سلامت شهرستان تاکستان اعلام آمادگی می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز