خبرگزاری کار ایران

پس از مدت ها ؛

آمار بستری بیماران کرونایی در استان قزوین به 105 نفر رسید/ حال 4 نفر بدخیم است/ شهروندان در اماکن شلوغ ماسک بزنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۸۳۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین گفت: آمار بستری بیماران کرونایی در استان پس از مدت ها سه رقمی شد و به تعداد ۱۰۵ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عبدالله دیدبان با اعلام این خبر گفت: طی شبانه روز گذشته ۱۵ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان های قزوین بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین اظهار کرد: چهار تن از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های استان قزوین بدحال و به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

این مسئول حوزه بهداشت و درمان با تاکید بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با کرونا،گفت: از شهروندان تقاضا می شود هنگام حضور در اماکن پرازدحام حتما از ماسک استفاده کنند و شست و شوی دست ها با صابون را نیز مورد توجه قرار دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی استان قزوین گفت: در کنار رعایت دستورالعمل های بهداشتی همچنان مهم ترین راه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا تزریق واکسن است.

وی اظهار کرد: انواع واکسن کرونا در مراکز جامع سلامت و خانه های بهداشت استان قزوین موجود است و شهروندان امکان تزریق آنها را دارند.

دیدبان با بیان اینکه با رعایت نکات بهداشتی و تزریق واکسن می توان جلوی ایجاد موج جدید شیوع کرونا را گرفت، گفت: تاکنون ۴۹ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال قزوین دز سوم یا یادآور واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز