اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی گلستان:
دانشگاه علوم پزشکی گلستان اعلام کرد در پی مراجعه تعدادی از شهروندان شهر دلند در شهرستان رامیان با علائم گوارشی شامل اسهال، استفراغ، تب و تهوع به مراکز درمانی، بررسیهای تخصصی برای شناسایی علت این رخداد از نخستین ساعات گزارش موضوع آغاز شده است.