خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس کمیسیون بهداشت مجلس صورت گرفت؛

بهره‌برداری از دو دستگاه تخصصی سی‌تی‌اسکن در بیمارستان ولایت قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۹۴۹

صبح امروز با حضور رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دو دستگاه تخصصی سی‌تی‌اسکن در بیمارستان ولایت قزوین افتتاح شده که با راه‌اندازی آن به بیماران سرطانی و قلبی و عروقی کمک قابل وجهی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و دبیرکل مجمع خیران کشور برای بازدید از چند پروژه به استان قزوین سفر کرده است.

این مسئول در ابتدای سفر در گلزار شهدا حاضر شده و به شهدا ادای احترام کرد.

دیدار و گفت‌وگو با محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین از دیگر برنامه‌های حضور این مقام مسئول در استان بود.

در ادامه در بیمارستان ولایت حضور پیدا کرده و دو دستگاه تخصصی سی‌تی‌اسکن برای رادیوتراپی بیماران سرطانی و آنژیوگرافی افتتاح شد.

اعتبار این دستگاه‌ها از بانک جهانی گرفته شده‌ است.

دستگاه سی‌تی‌اسکن برای رادیوتراپی بیماران سرطانی با اعتبار 700 هزار یورو و 350 میلیارد ریال در بیمارستان ولایت فعال شده و برای تشخیص تومورهای سرطانی و شناسایی دقیق محل تومور به کار گرفته‌می‌شود.

اعتبار دستگاه سی‌تی آنژیوگرافی هم یک میلیون و 300 هزار یورو است که به‌کارگیری آن به بیماران قلبی و عروقی کمک قابل توجهی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز