خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل خبر داد؛

ثبت بیش از ۷۱ هزار درخواست صدور مجوز کسب و کار در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۳۶۵

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون بیش از ۷۱ هزار درخواست صدور مجوز کسب و کار در اردبیل ثبت شده است.

به گزارش ایلنا، یعثوب نژادمحمد در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور  ۸ هزار و ۷۵۸ مورد شناسه یکتا تا به امروز در اردبیل اظهار کرد:  فعالان اقتصادی تا 25 اردیبهشت ماه سال جاری فرصت دارند تا مجوزهای کسب و کار خود را به مجوز الکترونیکی تبدیل کنند.

وی افزود: بر اساس حکم ماده 1 قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی باید تبدیل به مجوز الکترونیکی شوند و کسب و کارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند ، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می شوند و واحدهایی که در زمان مقرر اقدام نکنند ، از دریافت خدمات در حوزه دولتی و بانکی محروم خواهند شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل ادامه داد:  از ابتدای  سال 1401 تاکنون بیش از 71 هزار درخواست صدور مجوز کسب و کار در استان ثبت شده که از این رقم، بالغ بر 47 هزار مجوز صادر و 348 مورد هم شکایت در این درگاه ثبت شده است.

نژادمحمد خاطرنشان کرد:  دریافت شناسه یکتا هیچ ارتباطی با افزایش مالیات ندارد و متقاضیان می‌توانند از طریق گوشی های همراه ، با ورود 3 کد خواسته شده در درگاه ملی مجوزها، رایگان و غیر حضوری مجوز الکترونیکی دریافت کنند.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز