خبرگزاری کار ایران

برای بررسی روند عملیات اجرایی پروژه های درمانی؛

بازدید زارع و نوبخت از بیمارستان 400 تختخوابی رشت و مرکز پژوهشی- آموزشی پروفسور سمیعی

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۹۸۵

استاندار گیلان و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از روند احداث بیمارستان آموزشی و درمانی 400 تختخوابی لاکان رشت و مرکز پژوهشی آموزشی پروفسور سمیعی بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع  با همراهی علی نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از احداث بیمارستان 400 تختخوابی لاکان رشت بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند عملیات اجرایی این پروژه که تاکنون 54 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، قرار گرفتند.

استاندار گیلان در حاشیه این بازدید با اشاره به حمایت دولت و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای اتمام پروژه‌های درمانی اظهار داشت: در تلاشیم که با حمایت دولت بیمارستان‌های نیمه‌تمام شهرستان‌های لنگرود، تالش و رشت را در موعد مقرر به بهره‌برداری برسانیم.

زارع با بیان اینکه دولت برای اتمام بیمارستان‌های نیمه ‌تمام در شهرستان‌های لنگرود و تالش دارای برنامه‌ریزی دراز مدت در این عرصه است، تأکید کرد: اتمام بیمارستان هزار تخت‌خوابی سایت لاکان رشت مستلزم مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی است و تصمیمات لازم در رابطه با آن اتخاذ می‌شود.

همچنین مرکز جامع پژوهشی و آموزشی سرطان نیز در سایت لاکان رشت در حال ساخت است که تا امروز 22 درصد پیشرفت فیزیکی دارد از این رو این مرکز جامع به نحوی طراحی شده که به عنوان یک بیمارستان پژوهشی و درمانی خدمات‌دهی داشته باشد.

بیمارستان هزار تخت‌خوابی نیز در سایت لاکان رشت راه‌اندازی می‌شود تا مردم از خدمات تخصصی آن بهره‌مند شوند

استان گیلان در مجموع 35 بیمارستان دولتی و خصوصی دارد که هزار و 264 تخت را در خود جای داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز