خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان قزوین:

امروز هیمنه پوشالی شیطان بزرگ در هم شکسته‌ است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۲۶۹

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: درحال‌حاضر هیمنه پوشالی شیطان بزرگ در هم شکسته‌است؛ آمریکا و اسرائیل با تمام توان به بیمارستان‌ها حمله می‌کنند و با همین عمل تحقیر و ذلیل شده‌ است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم راهپیمایی مردم قزوین در حمایت از مردم فلسطین گفت: امروز شاهد این هستیم که ملت‌ها با خطر رژیم صهیونیستی آشنا شده‌اند؛ همچنین غزه یادآور ناکامی‌ها در اتفاق‌هایی مانند جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه‌داد: امروز موضوع غزه جهانی شده و مردم در نقاط مختلف جهان که پیش از این حتی از موقعیت جغرافیایی غزه هم خبر نداشتند از آن حمایت می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه صهیونیست‌ها در حال فرار و مهاجرت از اسرائیل هستند، اظهار کرد: تاریخ مصرف اسرائیل با این جنایت‌ها به پایان رسیده و افراد بی‌هویتی که برای استقرار در فلسطین جمع کرده‌بودند به‌طور گسترده در حال مهاجرت هستند.

وی تأکید کرد: اسرائیل به‌نوعی پادگان نظامی آمریکا است که توسط مردم مظلوم فلسطین شخم زده خواهد شد و این رژیم اشغالگر محو خواهد شد.

رفیعی آتانی ادامه‌داد: اسرائیل از نظر سیاسی، اخلاقی و تسلط اطلاعاتی شکست خورده و ذلیل شده‌است.

وی اظهار کرد: مردم با اراده ایران به میدان آمده و پیام محکومیت جنایتکاران را صادر کردند، به صهیونیست‌ها هشدار می‌دهیم اگر خودتان از سرزمین‌های اشغالی بیرون نروید ملت‌های بیدار شما را با حقارت و ذلت بیرون می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز