خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان قزوین:

دشمن در جنگ رسانه‌ای دنبال اطاعت‌پذیری محض است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۵۰۱

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: در جنگ رسانه مدیریت اذهان بر زندگی سیاسی، اجتماعی و نظامی جامعه اعمال می‌شود تا در تمام کنش‌ها و نیازها اطاعت‌پذیری محض داشته باشیم و دشمن اراده خود را از طریق رسانه بر ملت تحمیل کند در حالی که در جنگ سخت نتوانستند به هدفشان دست یابند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین، همایش زیست عفیفانه به همت آموزش و پرورش ناحیه ۲ قزوین در سالن فرهنگی کوثر برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در این همایش گفت: مکتب اربعین در عاشورای ۶۱ شکل گرفت که در آن نیم‌روز تاریخی افقی برای همه دوران‌ها تا انتهای تاریخ ترسیم شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: نگاه ما به عاشورا متفاوت از همه چیز است، تنها مصائب را نمی‌بینیم، زینب(س) را با خرابه‌های شام نگاه نمی‌کنیم که به تعبیر ایشان، همه چیز را زیبا می‌دید.

وی عنوان کرد: اربعین بین‌المللی‌ترین رسانه تاریخ دنیا است؛ تیتر بسیاری از رسانه‌های دوست و دشمن، اربعین و نگاه حضرت زینب(س) بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تشریح کرد: آمریکا برای افغانستان و طالبان نیامده بود و همه ابزارهای مختلف را علیه ایران به کار برد اما ایستادگی و مقاومت ملت ایران با رهبری شجاع، مانع از موفقیت آن‌ها شد.

وی ادامه داد: شما فرهنگیان، فرماندهان جنگ نرم و پاسداران، محافظان شما هستند، اگر آمریکا اقدام نظامی کرد جوابش با فرزندان کشور در نیروهای مسلح است.

 رفیعی آتانی اظهار کرد: نقطه تمرکز دشمن جنگ رسانه است و قدرت خود را در فیلم‌های هالیوودی به نمایش می‌گذارد؛ اما وقتی در عین الاسد و دیرالزور او را شخم زدید، در آب‌های بین المللی و دزدی دریایی رسوایش کردید دنیا متوجه شد ظاهر دشمن ضعیف‌تر از باطنش است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: دشمن با قدرتش رویداد و حادثه می‌ساخت اما امروز نمی‌تواند حادثه‌ای خلق کند؛ امروز راهبرد ندارد بلکه منتظر خطای ما است؛ شگرد دشمن بر بستر رویداد ساخته شده است؛ انقلاب، اراده دشمنان را به چالش کشید؛ آمریکا، لیبی، اوکراین، افغانستان را وارد جنگ ویران کننده کرد اما در برابر ایران ضعیف و ناتوان است و نتوانست اراده‌اش را تحمیل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز