خبرگزاری کار ایران

در دیدار جامعه کارگری با فرماندار قائمشهر مطرح شد؛

قطع بیمه کارگران ساختمانی، آب در آسیاب دشمن ریختن است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۸۴۸

مسوول تشکل‌های کارگری استان مازندران‌ گفت: توسعه بدون عدالت و عدالت بدون توسعه نمی‌شود و قطع بیمه کارگران ساختمانی، آب در آسیاب دشمن ریختن است.

به گزارش ایلنا، نصرالله دریابیگی در دیدار تشکل‌های کارگری مازندران با فرماندار به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: توطئه های دشمنان همواره بوده و هست و با گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر امیدواریم در مسیر این دولتمردان گام برداشته و ثابت قدم باشیم.

وی افزود: پیامبر اکرم بنیانگذار تشکل‌های کارگری است چرا که در یثرب شورا به وجود آورد و زمانی خم شد و دست کارگر را بوسید، امام راحل هم فرمودند" خداوند هم یک‌ کارگر است" و رهبری فرمودند" کار جوهره جامعه و کارگر قلب تپنده جامعه است".

مسوول تشکل های کارگری استان مازندران‌ گفت: این ارادت‌ها موجب شد که هر کسی که به قدرت می‌رسد با نام کارگران بود و اگر چه برخی بعد از قدرت، علیه کارگران رای دادند.

دریابیگی افزود: امروز وارث افرادی هستیم که  جانشان را بخشیدند تا اسلام و انقلاب در اوج بماند و از مظلومان و پابرهنگان حمایت شود.

وی یادآور شد: جمعیت کارگران امتحان خود را در تمام‌ انقلاب خوب پس دادند و جانانه برای انقلاب از دوران‌جنگ تاکنون ایستادند و پای انقلاب بودند.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران افزود: امروز کارگران در شرایط سختی زندگی می‌کنند و با توجه به همه توطئه‌های دشمنان،  محکم ایستاده‌اند تا نظام استوار باقیمانده بماند.

دریابیگی گفت: توسعه بدون عدالت و عدالت بدون توسعه نمی‌شود و قطع بیمه کارگران ساختمانی، آب در آسیاب دشمن ریختن است.

کارگران همواره در گلوگاه‌های نظام به داد انقلاب رسیدند

در ادامه جواد مولایی در این جلسه گفت: یکی از شاخصه‌های اصلی دولت مکتب رجایی و باهنر، مردمی بودن، ساده زیستی و اخلاص بود که شاید امروز در اخلاص درون‌ می‌لنگیم.

وی افزود: در دل مردم بودن و رسیدگی به مشکلات مردم از شاخصه‌های مهم دولت رجایی و باهنر بود.

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه کارگران همواره در گلوگاه‌های نظام به داد نظام رسیدند، یادآور شد: کارگران همواره پای نظام بودند و هیچ گاه کم نگذاشتند و مردم و کارگران الفت دیرینه با انقلاب دارند.

مولایی گفت: سختی و مشکلات داریم، چرا که در همان ابتدای انقلاب، جنگ و تحریم بر ما تحمیل شد و مردم با دستان بسته در برابر دشمنان ایستادند.

وی افزود: امروز رسانه‌های غرب تلاش دارند تا کارهای بزرگ ما را کوچک جلوه دهند و برعکس مشکلات را بزرگ جلوه دهند، دشمن دشمنی خود را می‌کند و امیدی به دشمن نداریم، اما در مسیر پر پیچ و خم عزت، باید همه با الگو گرفتن از مکتب حسینی گام برداشته و برای توسعه گام برداریم.

فرماندار قائمشهر خاطر نشان کرد: امروزه در گاهی اوقات با گرد و غبار فراوان سیاسی روبرو هستیم و اگر پشت سر ولایت و رهبری نباشیم قطعا راه را گم خواهیم گرد.

وی گفت: در سختی‌های فراوانی هستیم، اما در همین مشکلات شکوفا شدیم و شکوفه دادیم و عزتمند هستیم.

وی افزود: ما در برخی موارد در حال خود تحریمی هستیم، در حالی که باید عملکردها بیان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز