خبرگزاری کار ایران

شهردار زرقان مطرح شد؛

رسانه‌ها نگذاشتند زرقان زیرسایه شیراز قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۶۰۹

شهردار زرقان گفت: بارها گزارش‌های رسانه‌ها منجر به اخذ تصمیمات موثر برای شهرستان زرقان شده است.

به گزارش ایلنا، محمود صانعی با اشاره به اینکه همکاری رسانه‌ها در بزنگاه‌هایی که نیاز به حضور و کمک اصحاب رسانه بوده است شایان تقدیر است گفت: با توجه به نزدیکی مسافت زرقان با مرکز فارس، بیم آن می‌رفت که این شهرستان و خدماتش زیرسایه شیراز قرار گیرد اما رسانه و خبرنگاران مانع از این اتفاق شده‌اند. 

صانعی  ادامه داد:  تاکنون در مورد شهرستان زرقان، خبرنگاران و رسانه‌ها، رسالت آگاهی بخشی، اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی را به خوبی ایفا کرده‌اند.

به گفته وی  یکی از اقدامات مد نظر شهرداری ایجاد اتاق خبر در فرهنگسرای این شهر و همچنین تهیه تاریخ شفاهی شهرستان زرقان است.

در ادامه فرماندار شهرستان زرقان نیز  با اشاره به اینکه امروز کشور درگیر یک جنگ ترکیبی است که بخش عمده‌ای از آن به جنگ رسانه‌ای باز می‌گردد، تصریح کرد: خبرنگاران در این جنگ رسانه‌ای نقش مهمی ایفا می‌کنند.

مهدی شکرپور  بیان کرد: در حوزه مسائل شهرستان زرقان از رسانه‌ها می‌خواهم که هرکجا احساس کردند، قدم اشتباهی برداشته شده است، مشفقانه نصایح و نقد را مطرح کنند. 

وی با اشاره به اینکه درهای فرماندار زرقان به روی اهالی رسانه باز است و آزادی قلم و بیان حق آحاد مردم است، عنوان کرد: در این راستا نیز دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور از آزادی بیان و نقد دفاع کرده‌اند.

وی با بیان اینکه همواره پذیرای گزارش‌های خبری رسانه‌ها با نگاه نقادانه است، تاکید کرد که نقدهای مشفقانه و درست خبرنگاران و رسانه‌ها، راهگشای توسعه است.

شیکرپور همچنین به لزوم ایفای نقش رسانه‌ها در تببین مسائل انقلابی و ارزشی نظام برای خنثی کردن نقشه‌های دشمن نیز تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز