خبرگزاری کار ایران

موج مهربانی، از کرمان تا جهرم؛

آغاز به کار پروژه همراه سرای بیمار زنده یاد عبدالمهدی انصاری در بیمارستان سید الشهداء

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۲۷۸

پروژه همراه سرای بیمار زنده یاد دکتر عبدالمهدی انصاری در بیمارستان سید الشهداء(ع) آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، نماینده شهرستان های جهرم و خفر در آیین آغاز به کار همراه سرای بیمارستان سید الشهداء جهرم گفت: مفتخریم که بار دیگر در جمع خیرین گرانقدر سلامت شهرستان جهرم هستیم و امروز شاهد کلنگ زنی پروژه ای خواهیم بود که خیر گرانقدر آن مرحوم دکتر عبدالمهدی انصاری است؛ این خیر عزیزاز نیکوکاران استان کرمان است که فرزند وی به واسطه موسسه موج مهربانی برای ساخت این همراه سرا با دانشگاه مشارکت کرده اند.

محمدرضا رضایی در ادامه بیان کرد: جای خرسندی است که خیرین در تمام نقاط مختلف ایران با نیت های نیک و خیرخواهانه خود اقدامات موثری در حوزه های مختلف برای خدمت به مردم عزیز انجام می دهند. از جمله خانواده مرحوم دکتر انصاری از نیکوکارانی هستند که در دیگر پروژه ها با موج مهربانی همکاری داشته اند.

رضایی در ادامه توضیح داد: شهرستان جهرم از جمله شهرستان هایی است که حضور خیرین در آن بسیار مشهود و محسوس است و این عزیزان در تمام حوزه های مربوط به سلامت، فرهنگ و حتی ورزش ورود پیدا کرده اند. بی شک دل کندن از مال دنیا و بخشیدن آن در راه خدمت به خلق کاری بسیار سخت و توفیق الهی است که نصیب هر کس نخواهد شد.

وی عنوان کرد: به لطف خیرین گرانقدر زیرساخت های حوزه سلامت در شهرستان جهرم در شرایط خوبی قرار گرفته است و به لحاظ سرانه تخت های بیمارستانی، جهرم در جایگاه مناسبی قرار دارد.

نماینده شهرستان های جهرم و خفر با اشاره به اینکه در حوزه سلامت مهم ترین مولفه نیروی انسانی و به تبع آن نگاهداشت متخصصین است، گفت: می بایست به شرایط و حقوق و مزایا کادر پزشکی توجه ویژه شود. ضعف در سیستم دولتی موجب می شود نیروی مجرب و متخصص از آن خارج شده و به بخش خصوصی ورود پیدا کند. این مسئله از دغدغه های مهمی است که قرار است به آن رسیدگی و در در کمسیون تلفیق مجلسی مورد بررسی و بازبینی قرار گیرد.

آغاز به کار پروژه همراه سرای بیمار زنده یاد عبدالمهدی انصاری در بیمارستان سید الشهداء

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم  نیز در ادامه این مراسم گفت: احداث و ساخت همراه سرای بیمار در بیمارستان سید الشهداء از الزاماتی بود که امروز به کمک خانواده خیر ارزشمند عبدالمهدی انصاری با اعتبار 9 میلیارد تومان محقق گردید. مساحت این همراه سرا  500 متر مربع است و در یک طبق با 16 اتاق که 4 اتاق آن وی آی پی در نظر گرفته شده است ساخته خواهد شد. 

محمد رحمانیان با اشاره به همراهی موسسه موج مهربانی در انجام این اقدام نیک گفت: موج مهربانی، موسسه ای ملی و حتی فرا ملی است که با نیت خیرخواهانه در مسیر خدمت به مردم با کمک خیرین ارزشمند، در استان های مختلف کشور اقدامات نیکی را  انجام داده است؛ با فعالیت این موسسه و بانی آن که جوانی جهرمی است، نام مرحوم انصاری به عنوان یک خیر کرمانی در کنار نام دیگر خیرین جهرمی در بیمارستان سید الشهداء ماندگار خواهد شد.

وی ادامه داد: صداقت در کار این موسسه باعث شده که مردم به موج مهربانی اعتماد کننده و فعالیت این عزیزان در کشور وسعت بگیرد.

رحمانیان بیان کرد: خیرین یکی از ستون های اصلی مجموعه دانشگاه هستند و تا کنون همراهی بسیاری در ساخت پروژه های بهداشتی و درمانی دانشگاه و همین طور تجهیزات پزشکی داشته اند، قدردان تک تک این عزیزان هستیم. 

وی با اشاره به نیازهای تجهیزاتی دانشگاه نیز گفت: در راستای حفظ نیروهای متخصص و فوق تخصص در مجموعه دانشگاه، نیازمند تجهیزات پزشکی تخصصی و فوق تخصصی هستیم که کمک خیرین می تواند نقش بسزایی در این بخش داشته باشد.

آغاز به کار پروژه همراه سرای بیمار زنده یاد عبدالمهدی انصاری در بیمارستان سید الشهداء

مدیر موسسه موج مهربانی در ادامه این جلسه با اشاره به فعالیت های این موسسه گفت: این موسسه در سوم شهریور ماه 1393 کار خود را در زمینه مدرسه سازی و مدرسه یاری با کمک خیرین گرانقدر آغاز کرده است. در حال حاضر این موسسه علاوه بر حوزه فرهنگی در حوزه سلامت و درمان هم فعالیت دارد. موج مهربانی توانسته در رتبه بندی سازمان های مردم نهاد، بالاترین رتبه را در کشور به دست آورد.

مهرداد الطافی افزود: شفافیت و عملکرد این موسسه موجب شده که 1100 خیر حقیقی و حقوقی با موسسه همکاری داشته باشند. همین طور روزانه به طور متوسط،   500 خیر ناشناس به موسسه، کمک های مردمی واریز می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اعتمادی که مردم به این موسسه دارند در بعضی از اپلیکیشن های معروف مانند 870، بام و... موج مهربانی حضور دارد. درآمد موسسه موج مهربانی ماهانه ۶ میلیار تومان توسط خیرین است. این حجم از اعتماد موجب شده گستره کار موج مهربانی در کشور وسعت یابد و این موسسه به عنوان تنها سمن مردم نهاد در خاورمیانه معرفی شود. 

 الطافی با اشاره به کمک نیک خانواده مرحوم انصاری جهت احداث و ساخت همراه سرای بیمار در بیمارستان سید الشهداء جهرم گفت: فرزند مرحوم انصاری از شهرستان کرمان از خیرین گرانقدری هستند که در پروژه های دیگر با موج مهربانی همکاری داشته اند. بنده افتخار این را دارم که به نماینده ایشان در این مراسم حضور داشته باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز