خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استان؛

رستمی سرپرست جدید سازمان صمت استان قزوین شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۳۰۲

در مراسمی با حضور معاون صنایع ماشین‌‌‌آلات و تجهیزات وزارت صمت، محسن رستمی به عنوان سرپرست جدید سازمان صمت استان قزوین معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ظهر پنجشنبه در مراسمی با حضو سید محمد موسوی معاون صنایع ماشین ‌‌‌آلات و تجهیزات وزارت صمت، رجب رحمانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی، علی رحمانی معاون اقتصادی استانداری، رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، آهنگریان نایب رئیس اتاق بازرگانی قزوین و جمعی از صنعتگران و تولیدکنندگان ضمن تقدیر از خدمات عزیزالله افضلی رئیس سابق، محسن رستمی به عنوان سرپرست جدید سازمان صمت استان قزوین معرفی شد.

محسن رستمی در این مراسم اظهارداشت: برای موفقیت در کار به همکاری همه مدیران و صنعتگران نیاز دارم و خود را بی نیاز از مشورت شما نمی دانیم.

وی اضافه کرد: قزوین یک استان پیشرفته در صنعت و کشاورزی است و واحدهای شاخصی دارد و زمیتنه توسعه مهیا شده و باید تلاش کنیم این روند موفقیت تداوم یابد.

رستمی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد با کمک مدیران استانی و صنعتگران توانمند، موانع تولید را برداریم زیرا باور داریم تولید محور توسعه اقتصادی است و رهبری چندین سال است که محوز شعار سال را تولید تعیین کرده اند و این نامگذاری باعث شده به این عرصه توجه بیشتری شود.

وی اظهارداشت: دولت با همه توان از تولید حمایت می کند و ما هم در استان به همکاری تولیدکنندگان نیاز داریم و با مشورت شما از مشکلات عبور خواهیم کرد.

سرپرست جدید سازمان صمت استان قزوین اظهارداشت: هماهنگی در استان بالاست و رشد اقتصادی کنونی بیانگر این تعامل است و از مدیران دستگاه‌ها و فعالان اقتصادی انتظار داریم همراه ما باشند تا کارها شتاب گیرد.

وی بیان کرد: برنامه های خوبی که از گذشته آغاز شده ادامه خواهد یافت و تکمیل طرح های نیمه تمام و تدوین برنامه های جدید و تلاش برای افزایش ظرفیت تولید در واحدهای نیمه فعال در اولویت خواهد بود.

این مدیر اقتصادی اظهارداشت: با فعال شدن ظرفیت کامل واحدها امیدواریم به اشتغال و افزایش تولید کمک کنیم و در این راستا از همه ظرفیت های قانونی در رفع موانع تولید برای تسهیل در امور استفاده خواهیم کرد.

رستمی اضافه کرد: قزوین جایی برای صنایع آب بر و آلوده کننده محیط زیست ندارد و از این پس دنبال راه اندازی واحدهای «های تک» و دوستدار محیط زیست و با تکنولوژی بالا و دانش بنیان هستیم.

وی اظهارداشت: ارتباط با اصحاب رسانه برای شفاف سازی اقدامات از دیگر کارهایی است که در اولویت قرار دارد تا به به توسعه استان کمک شود.

در این مراسم از خدمات عزیزالله افضلی رئیس سابق سازمان صمت استان قزوین هم تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز