خبرگزاری کار ایران

در دیدار با مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی نجف؛

ظرفیت‌های قزوین برای برگزاری نمایشگاه در نجف بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۴۵۶

در دیدار مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین با معاون استاندار و مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی نجف به استفاده از ظرفیت‌های قزوین در برگزاری نمایشگاه در نجف تاکید شد.

به گزارش ایلنا، احمد خورگامی در دیدار با حیدر ناصر مواش، معاون استاندار و مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی نجف گفت: شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین آمادگی خود را جهت همکاری با شرکت نمایشگاه‌های بین المللی نجف و برگزاری نمایشگاه معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان قزوین بویژه در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، دام و طیور اعلام می‌کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی نجف هم در این دیدار عنوان کرد: با توجه به وجود زمین‌های کشاورزی در اطراف شهر نجف و امکان توسعه ظرفیت کشاورزی، تامین تجهیزات کشاورزی از نیازهای ضروری است و با توجه به این امر نمایشگاه تخصصی کشاورزی و تجهیزات کشاورزی در شهر نجف توسط شرکت نمایشگاه قزوین برگزار شود.

وی ضمن اعلام قول مساعدت در خصوص گمرکات و ترخیص تجهیزات کالا گفت:  آمادگی واگذاری پاویون جمهوری اسلامی ایران در تمامی نمایشگاه‌های شهر نجف به شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین وجود دارد تا در تمامی نمایشگاه‌ها، ظرفیت‌های صنعتی و تولیدی استان قزوین در قالب  پاویون فعال در نمایشگاه‌های شهر نجف، از سوی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین معرفی شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز