خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه دانش‌بنیان سازی تولید در قزوین بازگشایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۰۸۲

اولین نمایشگاه تخصصی دانش بنیان سازی تولید در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نخستین نمایشگاه تخصصی دانش‌بنیان سازی تولید با حضور مسئولان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی آغاز شده و تا 19 آبان ادامه خواهد داشت.

این نمایشگاه از ساعت 10 تا 17 برای بازدید فعال است.

این نمایشگاه فرصتی را برای نمایش محصولات و توانمند‌ی‌های شرکت‌های دانش بنیان و آشنایی هرچه بیشتر فعالان حوزه صنعت و کشاورزی با صنایع دانش بنیان فراهم می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در مراسم بازگشایی این نمایشگاه به ضرورت تبدیل نمایشگاه‌های دانش بنیان به رویدادی دایمی اشاره کرده و گفت: نهادینه شدن نگرش علمی و عرضه دستاوردهای حوزه دانش بنیان ازجمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

میثم پیله‌فروش ادامه داد: دانش بنیان سازی تولید به شکوفایی استعدادهای علمی و فناوری کمک می‌کند و باید توجه داشت که تولیدات دانش‌بنیان ابزاری مهم در جهت توسعه استانی و ملی است.

وی عنوان کرد: برای توسعه دانش بنیان‌ها می‌توان دبیرخانه دائمی برای برگزاری نمایشگاه‌های حوزه دانش بنیان فراهم شود و یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان هم به دلیل آشنایی با موضوع می‌تواند متولی برگزاری این نمایشگاه‌ها باشد.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز