خبرگزاری کار ایران

در سال جاری صورت گرفت؛

پرداخت 73 هزار میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۶۳۵

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداریقزوین گفت: در مدت سه ماه گذشته مبلغی بالغ بر ۷۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به بنگاه‌های اقتصادی در بخش بازرگانی، خدمات، کشاورزی و صنعت پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سعید زین آبادی با اشاره به پرداخت تسهیلات به واحد های متاثر از طرح اصلاح نظام یارانه‌ای کشور گفت: استان قزوین در رتبه هفتم پرداخت تسهیلات به مرغداران و دامداران متاثر در بحث اصلاح نظام یارانه‌ای کشور قرار گرفته و ۲ هزار و ۲۷۰ واحد تولیدی با مبلغی معادل ۳۴۰ میلیارد تومان از این تسهیلات بهره مند شده‌اند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین عنوان کرد:  یکی از رویکردها و جهت گیری‌هایی که در حوزه اقتصادی در سال جاری  رقم خورده هدایت منابع شبکه‌های بانکی به طرح‌های اولویت دار با ظرفیت بالا بود.

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی استان در سال جاری 20 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

این مسئول درباره تسهیلات حوزه ازدواج و فرزند آوری هم گفت:  در حوزه تسهیلات ازدواج هم در چهار ماهه ابتدای سال چیزی  بالغ بر 4 هزار و ۵۳۴  فقره تسهیلات با اعتبار ۴۲۳ میلیارد تومان به زوجین پرداخت شده که رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته است.

وی خاطر نشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در استان و فراهم شدن زیرساخت‌ها و زمینه‌ها میزان سرمایه گذاری در اتسان هم نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز