خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان خبر داد؛

تعیین ۱۶ شعبه ویژه برای تخلفات انتخاباتی در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۹۲۲

رئیس کل دادگستری قزوین از تعیین ۱۶ شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در تمامی حوزه‌های قضایی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، علی شعبانی روز چهارشنبه در دومین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان قزوین اظهار کرد: رسیدگی به موقع و خارج از وقت به جرایم و تخلفات انتخاباتی باید در اولویت حوزه‌های قضایی باشد.

وی تصریح کرد: ۱۶ شعبه تخصصی در تمامی حوزه‌های قضایی سطح استان تعیین شده و کمیته "پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی" زیر نظر ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی نیز در دستور کار و پیگیری قرار گرفته است.

شعبانی تاکید کرد: با افرادی که برای پیروزی در انتخابات قانون را زیر پا می گذارند برخورد می کنیم، به هر حال افرادی که برای رسیدن به منافع شخصی خود قانون را زیر پا می گذارند چگونه می توان انتظار داشت فردا در جایی که محل تصویب قانون است برای رسیدن به منافع شخصی خود اظهار نظرهای خلاف و اقدامات غیر قانونی انجام ندهند.

این مسئول با بیان اینکه افراد قانون شکن صلاحیت حضور در انتخابات و مجلس را ندارند، یادآور شد: باید به صورت قاطع و بدون تعارف و ملاحضه با چنین افرادی برخورد شود.

شعبانی بر گزارش مردمی در حوزه تخلفات انتخاباتی و در سامانه سجام تاکید کرد و گفت: شهروندان می‌توانند در جریان اجرای این قانون، تخلفات صورت گرفته از سوی نامزدهای انتخاباتی را از طریق سامانه سجام به آدرس sajam.eadl.ir گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز