خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن:

بازی مقابل شمس آذر چالش برانگیز خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۶۷۴

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: شمس آذر تیمی، خوب با انرژی و پرتلاشی است و بازی فردا برای ما بسیار مهم و چالش برانگیزخواهد بود، شمس آذر در دو هفته اخیر بهتر از ما خود را براد بازی مهیا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نشست خبری سرمربی تیم فوتبال شمس آذر و ذوب آهن پیش از بازی هفته هفتم لیگ برتر، شامگاه چهارشنبه در سالن جلسات ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد.

محمد ربیعی در این نشست گفت: باتوجه به وقفه‌ای که در لیگ بود، شمس آذر خود را مهیای بازی کرده و امیدواریم با برنامه‌ریزی که شکل گرفته بتوانیم بازی را جلو ببریم و یک بازی جالب و تماشاگر پسند باشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن بیان کرد: در رویکرد تیم ذوب آهن، برنامه‌ریزی محوریت دارد؛ البته محدودیت‌های بسیار زیادی داشتیم و داریم؛ ولی سعی کردیم بتوانیم برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم هر چقدر جلوتر برویم تیم به تکامل بهتری برسد، عملکرد ذوب آهن را در مقایسه با گذشته باید در پایان کار باید ارزیابی کرد و برای رسیدن به جایگاه گذشته نیازمند سه سال برنامه‌ریزی مدون است. 

این مربی ورزشی تاکید کرد: در فوتبال برنامه محوری حرف اول را می‌زند، با شیب خوبی به سمت پیشرفت خواهیم رفت.

وی درباره وقفه ایجاد شده در لیگ عنوان کرد: به دلیل اینکه تمام ابعاد کسانی که با این موضوع درگیر هستند را درک می‌کنم، به نظرم تا هر کسی جای آن‌ها نباشد نمی‌تواند قضاوت کند، باید چالش‌ها و دغدغه‌ها شنیده شود، نمی‌توان گفت تاثیر نداشت باید عدالت در مسابقات باشد نگاه کمی با کیفی متفاوت است.

ربیعی گفت: باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که هم لیگ را جلو ببریم و هم بتوانیم بازی‌ها و مسابقات ملی را درنظر داشته باشیم، چون دغدغه‌های همه را می‌بینم خودم را در معرض قضاوت قرار نمی‌دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز