خبرگزاری کار ایران

در ادامه لیگ بهتر می شویم؛

مرفاوی: عملکرد بازیکنانم خوب بود / از حرکت مسلمان گذشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۹۳۶

فوتبال منطقی و با فکری از خود به نمایش گذاشتیم که بتوانیم این بازی را به سود خود تمام کنیم / نمی توان در عرض چند روز، تمام مراحل را در دفاع و حمله اجرا کرد / ذوب آهن هم خوب و آن چیزی که انتظار می رفت، نبود / نباید گفت مارکو بد بازی کرد.

ایلنا: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: با اینکه تیم ما دیر جمع شد، اما نکاتی که در تمرینات به بازیکنان گوش زد کرده بودیم، به خوبی توانستند اجرا کنند و از آن ها تشکر می کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از اولین پیروزی صبا در نخستین بازی لیگ چهاردهم، صمد مرفاوی با ابراز رضایت از عمکلرد بازیکنانش عنوان کرد: مسابقه پایاپایی شاهد بودیم و به ذوب آهن، بابت بازی خوبی که انجام داد احترام می گذاریم ولی تیم ما نیز فوتبال منطقی و با فکری از خود به نمایش گذاشتیم که بتوانیم این بازی را به سود خود تمام کنیم.

وی ادامه داد: با اینکه تیم ما دیر جمع شد، اما نکاتی که در تمرینات به بازیکنان گوش زد کرده بودیم، به خوبی توانستند اجرا کنند و از آن ها تشکر می کنم.

سرمربی تیم فوتبال صبا درخصوص نحوه بازی تیمش ابراز داشت: مجبوریم مرحله به مرحله پیش برویم و نمی توان در عرض چند روز، تمام مراحل را در دفاع و حمله اجرا کرد؛ بازی به بازی بهتر و به هماهنگی بیشتری خواهیم رسید.

مرفاوی در پاسخ به سوالی پیرامون نمایش ضعیف بازیکنانش در نیمه اول اظهار داشت: ذوب آهن هم خوب و آن چیزی که انتظار می رفت، نبود. طبیعی است به خاطر فشار تمرین ها و اولین بازی لیگ اینطور باشیم، ولی در نیمه دوم دیدید که بهتر شدیم و بازی روبه جلویی با مهاجمان تیم انجام دادیم.

وی درباره شیوه خوشحالی محسن مسلمان پس از گل تساوی ذوب آهن عنوان کرد: ما به این موضوع اعتراض کردیم، اما داور گفت چنین اعتقادی ندارم. به دلیل اینکه ایشان جوان است و شاید احساساتی شده باشد، از این موضوع گذشتیم.

سرمربی صبای قم با بیان اینکه مارکو اوره لیو و آچیله خوب کار کردند، افزود: نباید گفت مارکو بد بود. کسی که سه روز از اضافه شدنش به تیم می گذرد و با بازیکنان و شرایط آب و هوایی آشناییت ندارد، انتظار می رفت اینگونه عمل کند و به این دلایل نمی خواستیم از وی استفاده کنیم، اما باید در آن پست یک بازیکن با تجربه قرار می دادیم.

مرفاوی درخصوص کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام، یادآور شد: واقعا زمین خوبی بود و متفاوت تر از روزهای گذشته دیده می شد که جا دارد از مسئولان ورزشگاه تشکر کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز