خبرگزاری کار ایران

نماینده کرمان در شورای عالی استان‌ها:

قلعه‌گنج، کمبود معلم ابتدایی دارد/ مردم جنوب کرمان برای تأمین برخی اقلام دارویی باید به جیرفت بروند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۲۹۱

عضو شورای عالی استان‌ها گفت: در شهرستان قلعه‌گنج، کمبود معلم ابتدایی داریم.

به گزارش ایلنا، خداداد خارایی با اشاره به اینکه در مدارس شهرستان‌های جنوب کرمان کمبود نیروهای خدماتی و مربی پرورشی داریم، گفت: در شهرستان قلعه‌گنج نیز با کمبود معلم ابتدایی مواجه‌ایم. از وزیر آموزش و پرورش می‌خواهم تا به این موضوع رسیدگی کند و توجه ویژه‌ای به مناطق محروم جنوب کرمان داشته باشد.

خارایی در ادامه به کمبود آمبولانس و اقلام دارویی در جنوب استان کرمان نیز اشاره کرد و افزود: در شهرستان‌های رودبار، قلعه گنج، منوجان، فاریاب و کهنوج این کمبود دارو بیشتر بوده و مردم برای تأمین داروهای مورد نیازشان مجبورند به جیرفت بروند.

وی تصریح کرد: با توجه به آغاز فصل پاییز و بازگشایی مدارس، شیوع بیماری آنفولانزا گسترش خواهد یافت و این در حالی است که کمبود داروهای مرتبط با این بیماری را در جنوب کرمان داریم، همچنین برای بیماران دیابتی و فشار خون نیز دارو کمیاب است.

خارایی در پایان گفت: کمبود آمبولانس نیز از دیگر مشکلات در مراکز درمانی جنوب کرمان است و همان آمبولانس‌های موجود در این مراکز نیز کاملا فرسوده هستند و نیاز به نوسازی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز