خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

حکمرانی دینی جمهوری اسلامی باید به عنوان الگو به سایر کشورها معرفی شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۲۸۴

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: درحال حاضر در حکومت اسلامی که باید پاسدار خون تمام مظلومان عالم باشیم، می‌خواهیم حکمرانی دینی را به عنوان نمونه به دنیا معرفی کنیم و بسیاری از کشورها منتظر هستند الگوی حکمرانی دینی را به آن‌ها ارائه کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اختتامیه هجدهمین جشنواره شهید رجایی عصر امروز با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در این مراسم گفت: براساس آیات قرآن و روایات در انجام کارهای معنوی سرعت در عمل و سبقت دارای اهمیت است و باتوجه به اینکه خدمت به مردم امری معنوی است در این کار مسابقه‌ای برخورد کردن توصیه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: انسانیت و کرامت انسان به اندازه‌ای بالا است که حتی اگر تمام دنیا هم به یک نفر تعلق پیدا کند، با ارزش انسانیت قابل مقایسه نیست، درواقع ما نباید کارهای خود در خدمت‌رسانی به مردم را با مزد و حقوق مقایسه کنیم.

امام جمعه قزوین ادامه داد: هر کس در هر مسئولیتی که قرار دارد باید به نوعی رفتار کند که دنیا را محضر خدا بداند، مسئولینی که دروازه‌های گزینش را بی‌محابا بازمی‌گذارند باید جوابگوی افرادی باشند که در جایگاه‌های مختلف قرار گرفته‌اند؛ ممکن است افرادی باشند که بیشتر وقت خود را به گردش و تفریح و جمع‌آوری اموال، صرف می‌کند.

وی عنوان کرد: افراد وقتی در سمتی قرار می‌گیرند باید در برابر جایگاه و حقوقی که دریافت می‌کنند، کار انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز