خبرگزاری کار ایران

در مراسم رژه روز ارتش عنوان شد؛

ارتش جمهوری اسلامی در دنیا منحصر به فرد است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۹۸۳

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: ارتش جمهوری اسلامی ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که آن را در بین تمام نیروهای ارتش جهان ممتاز کرده که فرمان گرفتن از خدا براساس آیات قرآن یکی از آن‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، امیر سرتیپ حسین محمدشفیعی در مراسم رژه خودرویی لشگر 16 زرهی که صبح امروز به مناسبت روز ارتش در میدان ارتش قزوین برگزار شد، ضمن تبریک روز ارتش گفت: در 28 فرووردین سال 58 با تدبیر و آینده نگری امام راحل روز 29 فروردین به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مشخص شد و بنا شد نیروهای ارتش در این روز رژه داشته باشند.     

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین ادامه داد: ارتش در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و زمانی که تجزیه طلبان در پی تجزیه کشور بودند، تمام تلاش خود را داشت و اگر این تلاش‌ها نبود امروز ایرانی با این جغرافیا و اقتدار نداشتیم، جانفشانی‌های ارتش در راستای استقلال میهن بود.

وی بیان کرد: امروز در مرزها هم مستقر هستیم و این اطمینان به همه آخاد جامعه داده می‌شود و تا زمانی که خون در بدن سربازان ارتش باشد پای امنیت و آرامش خواهیم ایستاد و اجازه نخواهیم داد دشمنان به اهداف خود برسند.

در ادامه نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران برای عدالت و قسط و پیروی از ائمه اطهار (ع) به پا خواسته است، خدا آینده روشن و پیروزی قطعی را برای نیروهای مسلح به فرمان خود نوید داده است و آینده جهان آینده برقراری عدل و قسط و پیروزی بندگان صالح خدا است و در نهایت بساط جنگجویان آتش افروز و تروریست عالم برچیده خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی افزود: عنوان کرد: نیروهای مسلح آینده واضح و روشن دارند، اگر از آمریکا بپرسید در خلیج فارس چه کار دارید نمی‌توانند دلیل انسانی داشته باشند و قتل عام کودکان و تروریسم جلوی چشمشان قرار دارد؛ اما در یمن، لبنان و فلسطین شاهد پیروزی نیروهای مسلح هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز