خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

اگر جایی کارها پیش نمی‌رود به خاطر مدیران نالایق است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۶۷۲

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: می‌دانیم خواست دولت بر پیش رفتن کارها استوار است اما اگر جایی کاری پیش نمی‌رود بخاطر حضور یک مسئولی است که شایستگی آن مسئولیت را ندارد و کار دولت را خراب می‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجدالنبی (ص) برگزار می‌شود، اظهار کرد: روز جهانی مسجد را در پیش داریم، حال مساجد ما باید خیلی بهتر از این بشود، جوان‌های ما باید به مساجد بیشتر روی بیاورند، کارهای ما، فعالیت‌های اجتماعی، کلاس‌های درسی، جلسات تفسیری، دعاها، محافلی که اکنون به خانه‌ها کشیده شده، همه باید در مساجد برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: البته اشکالی ندارد در خانه‌ها هم محافلی برگزار شود اما اساساً مراسم و محافل باید در مساجد برگزار شود، مؤمنین باید در مساجد دور هم جمع شوند، محل اجتماع مسجد است.

وی اظهار کرد: روز صنعت دفاعی را در این ایام داریم، خداوند فرموده، هر چه می‌توانید خودتان را قدرتمند کنید، بودند کسانی که می‌گفتند ما اسلحه نیاز نداریم و این‌ها از روی جهالت و نادانی بود و آن کسانی که این حرف‌ها را می‌زدند اگر درکی از آیات قرآن داشتند، هرگز این پیشنهاد را نمی‌دادند.

امام جمعه قزوین با اشاره به فرمایشات مهم رهبر انقلاب اسلامی در دیدار پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب به معانی قوت و قدرت اشاره کردند و این قوت و قدرت ماست که امروز امریکایی‌ها سر جای خود نشسته‌اند.

وی ادامه داد: امروز شرایط تغییر کرده و آمریکایی‌ها هیچ غلطی نمی‌توانند انجام دهند چرا که دریافته‌اند که ایران آن‌ها را تنبیه خواهد کرد و این را به خوبی باور کرده‌اند و اگر یک روزی در شاهچراغ فتنه انگیزی کردند فردای آن کارخانجات تولید سلاح آن‌ها منفجر شد، معلول بدون علت نمی‌شود و این سیلی‌های محکمی است که از نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمنان ما دریافت می‌کنند.

عابدینی با تبریک هفته دولت بیان کرد: قدردان خدمات همه دست اندرکاران دولت به خاطر کارهایی که انجام داده‌اند هستیم.

وی افزود: خواهش ما این است که بازماندگان کسانی که قصد خدمت نداشتند، سفارشی مسئولیت گرفتند و با نظام، رهبری، ارزش‌های دینی و گرفتاری‌های مردم سرو کاری ندارند، جابجا شوند و مدیران شایسته و لایق در مسئولیت‌ها قرار گیرند تا به مردم خدمت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: کسانی که اصرار دارند کسی با سفارش جایی بنشیند، معمولا پشت این سفارش‌ها طمع و انتظارات بیجا قرار دارد و همه کسانی که می‌خواهند سفارشی آدم جابجا کنند، سر جای خود بنشینند تا دولت خدمتگزار بهتر بتواند به وظایف خود بپردازد.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: برخی از فرصت رسانه ملی استفاده می‌کنند و به شهرت می‌رسند در حالی که لیاقت آن را ندارند و از همان شهرت استفاده می‌کنند و در نهایت به ملت خیانت می‌کنند، از رسانه ملی می‌خواهیم آدم‌ها را به خاطر ژست عروسکی‌شان استفاده نکنند بلکه به ماهیت شخصیت، ایمان، جوانمردی، تقوا و انسانیتشان بنگرد و به آن‌ها میدان بدهد. 

وی با اشاره به حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ اضافه کرد: حادثه در حرم احمد‌بن‌موسی (ع) را تسلیت عرض می‌کنم و هم کار آن خادم جوانمرد حرم را که جلوی آن حادثه را گرفت و با فداکاری و ایثارگری مانع خرابکاری آن تروریست نابکار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز