خبرگزاری کار ایران

ایلنا از یزد خبر می‌دهد؛

کمبود شیرخشک در داروخانه‌های استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۹۹۹

کمبود شیر خشک در داروخانه‌های استان یزد منجر به نارضایتی خانواده‌ها برای تأمین این محصول شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، در روزهای اخیر، اخباری مبنی بر کمبود شیر خشک در داروخانه‌های یزد در فضای مجازی منتشر شد که به نظر می‌رسد موضوع تغییر قیمت‌ها در نظر باشد.

این در حالی است که تولیدکنندگان داخلی مطرح می‌کنند شیر خشک به میزان کافی در کشور تولید می‌شود اما چندی پیش بود که تولیدکنندگان خواستار اصلاح قیمت‌ها بر اساس نرخ تورم بودند و این خواسته مورد توجه مسئولان قرار نگرفت و به نظر می‌رسد این موضوع موجب کمبود دوره‌ای آن در سطح بازار شده است.

نبود و کمبود شیر خشک یارانه‌ای در داروخانه‌ها ظرف چند هفته گذشته موجب نارضایتی برخی شهروندان شده است. اما معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در واکنش به این وضعیت گفته مردم فعلا از انواع شیرخشک جایگزین استفاده کنند تا مشکل کمبود برخی از نشان‌های تجاری شیرخشک رفع شود.

بهروز حیدری اظهار داشت: مشکلی که در تولید برخی از نشان‌های تجاری شیرخشک به وجود آمده، موجب شده تا در زمینه تامین برخی از شیرخشک‌ها دچار کمبود در استان یزد شویم.

وی افزود: هماهنگی‌ها انجام شده تا شیرخشک‌هایی که از نظر کیفیت می‌توانند جایگزین شوند در اختیار مردم قرار گیرند تا کسری نشان‌های تجاری خاصی در بازار  برطرف شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یزد اضافه کرد: پیگیری‌هایی در حال انجام است و امیدواریم تا دو یا سه هفته آینده مشکل حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز