خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ثبت اسناد و املاک یزد خبر داد؛

امضاء الکترونیکی دفتر ثبت شرکت‌ها از شهریورماه اجباری می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۱۳۷

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت: پرداخت هزینه آگهی و امضاء دفتر ثبت شرکت‌ها از ابتدای شهریور ماه سال جاری بصورت الکترونیکی انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا از یزد، مهدی اقبال اظهار داشت: امضا کنندگان قانونی دفتر ثبت شرکت‌ها ابتدا باید نسبت به خرید گواهی امضای الکترونیک اقدام کنند و با این امکان، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به اداره ثبت شرکت‌ها برای پرداخت هزینه آگهی و امضای دفتر ثبت شرکت‌ها نیست.

وی با بیان اینکه امضا کنندگان قانونی به دو روش می‌توانند گواهی امضای الکترونیک خریداری کنند، افزود: خرید گواهی امضا و توکن سخت افزاری یک روش است که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به یکی از دفاتر اسناد رسمی که امضاء الکترونیکی و توکن ارائه میدهند آن را خریداری کنند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد در ادامه عنوان کرد: روش دیگر، خرید گواهی امضاء همراه از طریق اپلیکیشن کانون سردفتران و دفتریاران و نصب آن بر روی گوشی همراه است.

اقبال با تاکید بر تهیه گواهی امضاء الکترونیک توصیه کرد امضا کنندگان دفاتر ثبت شرکتها جهت اطلاع بیشتر به سایت کانون سردفتران و دفتریاران به نشانیhttps://notary-news.ir/?p=9339  مراجعه نمایند و با توجه به اینکه این طرح در حال حاضر بصورت آزمایشی در حال اجرا است و در کل کشور این امکان فراهم شده است احتمال بروز اختلال می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز