خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد خبر داد؛

افزایش ۱۲۰ هزارتومانی یارانه سه دهک اول در طرح کالابرگ الکترونیکی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۳۲۰

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد از افزایش ۱۲۰ هزارتومانی یارانه سه دهک اول در طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داد.

به گزارش ایلنا از یزد، محمدرضا فلاحتی اظهار داشت: در مرحله جدید طرح ملّی کالابرگ الکترونیکی، خانوارها می‌توانند از افزایش اعتبار۱۲۰ هزار تومانی یارانه خود استفاده کنند.

وی افزود: در طرح جدید با اختصاص ۵۰ درصد مبلغ یارانه به خرید کالاهای مشمول طرح، ۱۲۰ هزار تومان یارانه تشویقی برای جامعه هدف شارژ می‌شود.

فلاحتی تصریح کرد: دهک‌های اول تا سوم و خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی می‌توانند در صورت خرید ۲۰۰ هزار تومان از ۱۱ قلم کالای اساسی، از اعتبار افزایشی ۱۲۰ هزار تومانی به عنوان یک مزیت بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به دیگر مزیت اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: تأمین اعتبار جبران فاصله تورّمی نیز علاوه بر این مبلغ، افزایشی تا پایان سال پیش‌بینی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ادامه داد: تاکنون بیش از  ۲۱۰۰ ترمینال در سراسر استان در قالب طرح ملّی کالابرگ الکترونیکی، ۱۱ قلم کالای اساسی را برای دهک‌های تعیین‌شده توزیع می‌کنند.

فلاحتی با اشاره به برنامه‌های دولت برای پوشش دهک‌های بعدی تأکید کرد: دولت مردمی سیزدهم برای کمک به تأمین سبد غذایی خانوارهای نیازمند این مهم را دنبال می‌کند.

وی اظهار داشت: خانوارهای دهک اول تا سوم می‌توانند با مراجعه به برنامه کاربردی «شما» و وارد کردن کد # ۱۴۶۳*۵۰۰*، ضمن اطلاع از میزان اعتبار، لیست نزدیک‌ترین فروشگاه‌ها را مشاهده گنند.

فلاحتی بیان داشت: ۱۱ قلم کالای اساسی شامل برنج، گوشت منجمد گوساله، حبوبات، شیر کم‌چرب، پنیر، ماست دبه ۲/۵ کیلویی،‌ مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر جهت عرضه به خانوارها پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز