خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار فارس:

اولین بارانداز گل‌های تزیینی شاخه‌ای در استان راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۹۹۰

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: اولین بارانداز گل‌های تزیینی شاخه ای در راستای ایجاد زیر ساخت‌های فنی و ورود به بازارهای ملی و بین المللی با مساعدت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس و اداره کل تعاون روستایی راه اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید مهدی خادمی ضمن برشمردن شرح وظایف اداره کل تعاونی روستایی استان، اظهار کرد: تعداد ۶۸ گلخانه تولید گل تزیینی شاخه‌ای در حال تولید و پرورش این گونه هستند و در مجموع ۳۵ هکتار زیر سطح کشت گلخانه‌های گل‌های تزیینی شاخه‌ای در استان قرار دارد.

وی به ضرورت ارتقای جایگاه پرورش، تولید و عرضه گل تزیینی شاخه‌ای با بازارهای داخلی و خارجی در استان و ایجاد زیر ساخت‌های فنی لازم اشاره کرد و اظهار داشت: با همکاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، برنامه ریزی اداره کل تعاون روستایی و نیز عاملیت شرکت تعاونی گلخانه داران روستایی اولین بارانداز گل‌های تزیینی شاخه‌ای در استان راه اندازی می‌شود.

خادمی اضافه کرد: با این اقدام اشتغال محور ضمن رفع سردرگمی تولید کنندگان گل شاخه‌ای در بازاریابی شرایط مساعدی جهت تجمیع محصولات تولیدی گلخانه های گل شاخه ای در شیراز فراهم و متعاقب آن زمینه راه یابی این محصولات با ارزش افزوده بالا به بازارهای ملی و بین المللی فراهم خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز