خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حوزه عمرانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور:

طرح «نجم» در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان اجرایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۶۶۶

مدیر کل حوزه امور عمرانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از اجرایی شدن طرح «نجم» در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید مهدی باقری در بازدید از روند اجرای طرح نظارت جامع مهارت «نجم» در لرستان، هدف از اجرای این طرح را مدیریت سرمایه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برای تحقق نهضت ملی مهارت آموزی در گام دوم انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت :افزایش بهره‌وری مراکز، کیفیت بخشی به آموزش‌های مهارتی سازمان، نظارت کارآمد و اصلاح‌گر، پیشگیری و برنامه‌ریزی هدفمند از جمله اهداف دیگر اجرای این طرح است.

وی افزود: این طرح ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مورد ارزیابی دقیق قرار می‌گیرد و چالش‌ها، مشکلات مراکز و فضا‌های مازاد آموزشی شناسایی و برای استفاده بهتر از آن‌ها برنامه ریزی می‌شود.

مدیر کل حوزه امور عمرانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور افزود: یکی از رویکرد‌های مهم در فعالیت مراکز آموزشی، آموزش اشتغال محور است تا کارآموزان با دریافت گواهی مهارت فنی و حرفه‌ای بتوانند جذب بازار کار شوند.

باقری تاکید کرد: اجرای طرح«نجم» به دست اندرکاران آموزش فنی و حرفه‌ای برای برنامه ریزی در زمینه تامین نیاز‌های مهارتی جامعه و ارتقای کمی و کیفی مراکز آموزشگاهی کمک خواهد کرد.

به گزارش ایلنا ،در لرستان ۱۸ مرکز آموزشی فنی و حرفه وجود دارد که ۱۴ مرکز مختص برادران و ۴ مرکز برای خواهران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز