خبرگزاری کار ایران

آموزش فنی و حرفه ای و کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۵۸۰

این تفاهم نامه به منظور بهره گیری از ظرفیت های متقابل سازمانی و هم افزایی توانمندی ها و امکانات برای توانمند سازی اقشار محروم و آسیب پذیر و در راستای گسترش آموزشهای مهارتی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان و با حمایت از قشر آسیب پذیر جامعه و نیز توسعه امر اشتغال و ایجاد فرصتهای شغلی برای مددجویان به امضای مدیران کل این دو نهاد در آذربایجان شرقی رسید.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش خبرنگار ایلنا این تفاهم نامه به منظور بهره گیری از ظرفیت های متقابل سازمانی و هم افزایی توانمندی ها و امکانات برای توانمند سازی اقشار محروم و آسیب پذیر و در راستای گسترش آموزشهای مهارتی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان و با حمایت از قشر آسیب پذیر جامعه و نیز توسعه امر اشتغال و ایجاد فرصتهای شغلی برای مددجویان به امضای مدیران کل این دو نهاد در آذربایجان شرقی رسید.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در این آیین با اشاره به اینکه حمایت از مددجویان کمیته امداد امام خمینی ره یک وظیفه دینی و انسانی است گفت: ما در نظر داریم فرا تر از وظایف اداری محوله و ماموریت ذاتی بتوانیم در حل مشکل آموزش برای اشتغال و خودکفایی این قشر از جامعه قدم مهای موثری برداشته باشیم.

سیابانی گفت: طبق بخشنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آموزشهای فنی و حرفه ای باید بازار محور بوده و بتواند مشکل اشتغال و به تبع آن معیشت مددجویان را مرتفع سازد.

وی با بیان این نکته که اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با ارائه آموزشهای مهارتی به قشر دانشجویان عزیز و فارغ التحصیلان دانشگاهی سعی دارد با ارائه مهارتهای مکمل در حل مشکل ورود به بازار کار جوانان عزیز تلاش نماید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان نیز در این آیین با قدردانی از تعامل ویژه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: استعدادهای بالقوه ای در میان مددجویان و جوانان مورد حمایت وجود دارد که با مشارکت دو مجموعه سعی خواهیم نمود در راه شکوفایی آنها قدم برداریم

دشتی افزود: طبق تکلیف کمیته امداد کشوری ما موظفیم برای هر دانشجوی مددجو یک مهارت مکمل را آموزش دهیم که تعامل با آموزش فنی و حرفه ای امکان این طرح را فراهم خواهد آورد.

مدیر کمیته امداد امام استان با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۶۰۰ مددجوی دانشجو مورد حمایت این نهاد در آذربایجان شرقی قرار دارد گفت: توانمندسازی این جوانان با ارائه آموزشهای فنی و حرفه ای صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه ۷۰درصد این قشر به علت عدم مشکل سربازی و معافیت مستقیما کاندیدای ورود به بازار کار هستند خاطرنشان کرد: فقط ۳۰درصد از این قشر به خدمت سربازی اعزام می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز