خبرگزاری کار ایران

یک فرمانده انتظامی خبر داد؛

دستگیری 7 خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در اشتهارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۴۶۰

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد از جمع آوری 6 معتاد متجاهر و 7 خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، سرهنگ علی عزیزی با اشاره به دستگیری معتادان و خرده فروشان مواد مخدر در اشتهارد، اظهار داشت: در راستای کاهش و پیشگیری از انواع جرائم، به ویژه کاهش و مهار جرائم خشن طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با موضوعیت مبارزه با کالای قاچاق، طرح توقیف موتورسواران و خودروهای متخلف، معتادان پر خطر توسط عوامل انتظامی کلانتری‌ها و با همکاری پلیس‌های تخصصی در سطح شهرستان اشتهارد به اجرا در آمد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای اینگونه طرح‌ها، افزود: با تلاش‌های بی وقفه ماموران 6 معتاد متجاهر و 7 خرده فروش مواد مخدر از سطح پارک‌ها و مناطق جرم خیز دستگیر و جمع آوری شدند و بیش از 9 گرم انواع مواد مخدر نیز کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف 14 دستگاه خودرو و همچنین 4 دستگاه موتورسیکلت متخلف، خاطرنشان کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس، 2 نفر سارق حرفه‌ای با اعتراف به 2 فقره سرقت نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد در پایان؛ کشف 100 کیسه 25 کیلوگرمی پلی اتیلن قاچاق و دستگیری یک نفر در این رابطه را نیز از دیگر دستاوردهای این طرح برشمرد و تصریح کرد: اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار پلیس قرار داشته و ماموران برابر قانون با هرگونه اقدامات هنجارشکنانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز