خبرگزاری کار ایران

دادستان کرمانشاه اعلام کرد؛

دستگیری ۳ مال‌خر پرونده سرقت از بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۰۲۲

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه آخرین روند پرونده سرقت از بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، شهرام کرمی،  در جمع  خبرنگار به تشریح آخرین روند پرونده سرقت سرب‌های بخش رادیوتراپی بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه، اظهار کرد: طبق بررسی های انجام شده این سرقت در طول زمان رخ داده و بصورت یکدفعه‌ای نبوده است.

وی اضافه کرد: سارقان سه نفر بوده‌اند که هر سه نفر آنها دستگیر شده و در بازداشت موقت به سر می‌برند.

دادستان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری سه نفر از مال‌خرهایی که سرب‌های سرقت شده را خریداری کرده بودند هم خبر داد و گفت: از آنجایی که سرب‌های سرقتی در طول زمان خرید و فروش شده‌اند، بنابراین اموال چندانی از مال‌خرها به دست نیامد.

وی تاکید کرد: مسئولان بیمارستان هم به جهت مسامحه و کوتاهی در حفظ اموال عمومی به دادسرای کرمانشاه احضار شدند و تحقیقات از آنها به عمل آمده است و اگر سازمان بازرسی نظر بدهد که در این مورد قصور و کوتاهی داشته‌اند، کیفرخواست آنها صادر خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص نظارت بر عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان هم گفت: هرچند دستگاه قضایی حق ورود به امور اجرایی را ندارد، اما ترک فعل مدیران را به موجب قانون تحت تعقیب و رسیدگی قرار می‌دهد.

دادستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سازمان بازرسی به نمایندگی از قوه قضاییه، مسئولیت نظارت بر امور اجرایی دستگاه‌های اجرایی را بر عهده دارد و هرکجا که به تخلف و جرمی برخورد کند، آن را به دادستان گزارش می‌دهد تا مورد رسیدگی قرار دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه طی سال گذشته ۲۵۲ فقره و طی سه ماهه امسال ۸۴ فقره بازرسی از ضابطان دستگاه قضایی استان انجام گرفته، افزود: این بازرسی‌ها به منظور ارزیابی عملکرد ضابطین دستگاه قضایی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز