خبرگزاری کار ایران

۲۵۰ طرح آموزشی نیمه تمام خیرساز در خراسان رضوی وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۷۹۶

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه‌ساز خراسان رضوی گفت که هم اکنون ۲۵۰ طرح آموزشی خیرساز نیمه تمام در این استان وجود دارد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد رنجبر در بازدید از پروژه‌های خیرساز تربت‌حیدریه بدون اشاره به اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرحها افزود: حامیان مالی و نیکوکاران خود را متعهد به تکمیل و تجهیز این فضاهای آموزشی می دانند.

وی با تصریح بر اینکه اولویت مجمع خیران مدرسه‌ساز خراسان رضوی در سال تحصیلی جدید بهره برداری از طرح های نیمه تمام است، گفت: مشارکت خیران مدرسه ساز و سازمان نوسازی مدارس در سال گذشته باعث شد ۱۶۷ پروژه به استعداد ۶۴۴ کلاس درس معادل ۵۸ هزار مترمربع به فضای آموزشی استان اضافه شود.

رنجبر زمان آغاز فعالیت مجمع خیران مدرسه‌ساز خراسان رضوی را سال ۱۳۷۷ به عنوان نخستین مجمع کشوری اعلام کرد و افزود: از ابتدای تشکیل مجمع تاکنون افزون بر پنج هزار پروژه آموزشی و پرورشی با ۲۵ هزار کلاس درس به همت نیکوکاران و حمایت سازمان نوسازی ساخته شد.

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه‌ساز خراسان رضوی سرانه فضای آموزشی این استان را ۳.۴ متر مربع اعلام کرد و گفت: این رقم در سطح کشور ۲.۵ متر است هرچند طبق استاندارد آن باید هشت متر مربع برای هر دانش‌آموز باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز