خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

افزوده شدن بیش از یکهزار و دویست کلاس درس جدید به مدارس خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۳۹۴

مهر ماه امسال همزمان با آغاز سال تحصیلی یک هزار و ۲۰۴ کلاس درس جدید به مدارس استان خراسان رضوی افزوده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، روز سه‌شبه در بازدید از مدارس حاشیه شهر سبزوار گفت: همزمان با سال تحصیلی جدید ۲۹۳ طرح آموزشی با یک هزار و ۲۰۴ کلاس درس در این استان به بهره برداری رسید و برای ورود دانش آموزان به مدارس آماده شد.

قاسمعلی خدابنده افزود: خراسان رضوی به همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و مجمع خیران مدرسه ساز رتبه اول کشور را در زمینه آماده سازی فضاهای مناسب برای ورود دانش آموزان کسب کرده است.

وی اظهار داشت: از مجموع یک هزار و ۲۰۴ کلاس درس بهره‌برداری شده در ماه جاری ۶۰۲ کلاس درس با مشارکت خیران و همین تعداد نیز با اعتبار دولتی احداث شده است.

وی ادامه داد: طی یک سال گذشته برای نوسازی و تجهیز مدارس استان، خیران مدرسه ساز هزار میلیارد ریال کمک کرده اند و یک هزارو ۸۰۰ میلیارد ریال نیز اعتبار دولتی هزینه شده است.  

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی و معلم در خراسان رضوی گفت: با تلاش شبانه روزی در شروع سال تحصیلی جدید این مشکل برطرف شد.

یک میلیون و ۲۹۰ هزار دانش‌آموز در ۵۳ هزار کلاس‌درس ۹ هزار مدرسه استان خراسان‌رضوی تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز