خبرگزاری کار ایران

سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین:

هلال احمر قزوین برای خدمت رسانی به مردم در عید فطر آماده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۵۹۶

سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین از آمادگی کارکنان این جمعیت برای خدمت رسانی به شهروندان در طول تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسین خوئینی با اعلام این خبر گفت: جمعیت هلال احمر قزوین با ۱۰۰ نیروی عملیاتی خود در ایام تعطیلات عید سعید فطر ضمن آمادگی خدمت رسانی به مسافران و رانندگان در طول راه های ارتباطی استان، از امروز تا پایان تعطیلات در حالت آماده باش قرار دارد و در مراسم نماز عید نیز حضوری فعال خواهند داشت.

سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین ادامه داد: تمامی پایگاه های امداد و نجات جاده ای سطح استان، شعبات و دفاتر نمایندگی های این جمعیت با حداکثر ظرفیت نیروهای عملیاتی کادر و داوطلب خود از آمادگی لازم برخوردار هستند تا در صورت وقوع هرگونه حادثه احتمالی، در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شده و به آسیب دیدگان امدادرسانی کنند.

خوئینی‌ها اضافه کرد: با این وجود از شهروندان تقاضا داریم تا ضمن رعایت مقررات و اصول ایمنی در طول سفر، از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند.

این مسئول تاکید کرد: کارکنان و اعضای جوانان، داوطلبان، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر قزوین در یک مجموعه داوطلب محور، همواره در حوادث و مراسم های مختلف سال با روحیه ایثار و فداکاری خود به عنوان یک نهاد خدمت رسان بدون هیچ چشمداشتی به کمک آسیب دیدگان حوادث شتافته و امیدواریم در ادامه نیز بتوانیم خدمات موثری به هموطنان خود در طول مدت سال ارایه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز