خبرگزاری کار ایران

دو فروند بالگرد امدادی از تهران به کوهرنگ اعزام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۴۰۳

دبیر‌کل جمعیت هلال احمر کشور گفت: دو فروند بالگرد و بیش از ۲۰ نیروی واکنش سریع سازمان امداد و نجات از تهران به شهرستان کوهرنگ اعزام شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری، یعقوب سلیمانی اظهار داشت: به دنبال بارش شدید برف در شهرستان کوهرنگ که سبب قطع راه بسیاری از روستا‌ها و تخریب منازل روستایی شده است، جمعیت هلال احمر اقداماتی را در قالب ارسال اقلام ، مواد غذایی و نیرو‌های امدادی انجام داده است.

وی افزود: دو فروند بالگرد و خودرو برفروب و بیش از ۲۰ نیروی واکنش سریع از تهران و سازمان امداد و نجات برای امدادرسانی به این منطقه اعزام شده‌اند.

سلیمانی بیان کرد: ۵۰۰ تخته پتو و ۱۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته به کوهرنگ ارسال شده است.

وی  بیان کرد: قریب به ۱۸ تیم عملیاتی و امدادی در کوهرنگ مستقر هستند و در صورت لزوم تعداد این تیم‌ها افزایش خواهد یافت.

سلیمانی یادآور شد: دو دستگاه موتور برف روب هم در شهرستان کوهرنگ مستقر می‌شود.

وی  تصریح کرد: ماشین‌های کمک دار نیز از استان‌های همجوار فراخوانی شدند تا تقویت ناوگان زمینی برای انتقال مصدومان احتمالی در اثر بارش برف و باران در کوهرنگ صورت بگیرد.

سلیمانی یاد آور شد: ۲۲ هزار نفر از نیرو‌های داوطلب جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی به مردم در حالت آماده باش هستند و ۱۲ هزار ۳۷۰ نفر از آنان به طور عملیاتی شبانه برنامه ریزی‌های لازم برای خدمت رسانی به مردم را انجام می‌دهند.

به گزارش ایلنا در این مدت قریب به  هزار و ۷۵۰ نفر از حادثه دیدگان در برف و کولاک در کشور اسکان اضطراری یافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز