خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

امدادرسانی به هشت حادثه دیده در بارندگی اخیر شوش

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۹۶۸

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوش گفت: نیروهای امدادی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوش در شبانه روز گذشته به هشت حادثه در شرایط جوی بارندگی اخیر امداد رسانی کردند.

به گزارش ایلنای خوزستان، سید محمد موسوی روز چهارشنبه اظهار داشت: با توجه به بارندگی اخیر و آماده باش کامل، نیروهای امدادی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوش در شبانه روز گذشته به هفت خانواده در شرایط جوی بارندگی اخیر امداد رسانی کردند.

وی افزود: با توجه به بارندگی اخیر و آب‌ گرفتگی شدید در محورها و جاده‌ های ارتباطی، آتش نشانی شوش با سه ایستگاه فعال به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به حادثه دیدگان می باشد.

موسوی خاطرنشان کرد: همزمان با این امدادرسانی، یک عملیات اطفاء حریق مغازه تجاری توسط نیروی های آتش نشانی نیز انجام گرفته است.

مسئول آتش نشانی شوش بیان کرد: در مجموع حوادث پیش آمده، ۱۶ نفر از شهروندان نجات یافته اند.

موسوی با اشاره به اینکه خوشبختانه مصدومی نداشتیم خطاب به شهروندان توصیه کرد: با توجه به صدور اخطاریه هواشناسی مبنی بر تشدید بارش‌های موسمی و سیلاب،  درخواست می‌شود نکات ایمنی در مواجهه با سیلاب را رعایت و از حضور در کنار رودخانه ها خودداری کرده و در صورت نیاز به امداد رسانی با حفظ خونسردی موارد را به شماره ۱۲۵ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز