خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان خبرداد؛

تخصیص ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار در بخش‌های مختلف تولید و صنعت استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۳۹۰

استاندار لرستان گفت: حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان طی یک سال گذشته علاوه‌ بر تسهیلات تبصره ای و سایر منابع مصوب سفر رئیس‌جمهور، توسط آورده بخش خصوصی در استان سرمایه گذاری شده است.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در شورای اداری لرستان بر اجرای برنامه مولدسازی اموال غیر منقول و بلااستفاده دستگاه‌های اجرایی در استان تأکید کرد و اظهار داشت: اجرای صحیح و درست برنامه‌ی مولدسازی یک ظرفیت بزرگ در پیشرفت و تحقق پروژه‌ها و برنامه‌های استان و کشور است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه در چند وقت اخیراً نظرات اشتباهی نسبت به این برنامه تبلیغ شده است، ادامه داد: مولدسازی یک برنامه مانند داده‌های مالیاتی است که در آن هیچ چیزی در دستگاه‌ها از بین نرفته بلکه در قالب تهاتر و جابجایی زمینه تکمیل پروژه‌ها و پرداخت معوقات دستگاه‌ها را فراهم می‌کند.

استاندار لرستان در مورد عوائد برنامه مولدسازی اموال غیرمنقول، عنوان کرد: در این برنامه از ظرفیت‌های داخلی برای رونق کشور استفاده می‌شود.

زیویار همچنین در خصوص تأثیرات عملکرد سازمان نقشه برداری کشور بر برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی، گفت: طراحی و اجرای پروژه‌های عمرانی متأثر از مطالعات و بررسی‌های این سازمان است.

وی، ادامه داد: قطعاً دستگاه‌های ذیربط باید از داده‌های سازمان نقشه برداری کشور برای اجرای امور خود استفاده کنند.

استاندار لرستان، اداره کل منابع طبیعی، راه و شهرسازی و معاونت هماهنگی امور عمرانی با دستگاه‌ها و ادارات متعلق را مهم‌ترین دستگاه‌های مرتبط با سازمان نقشه برداری کشور قلمداد کرد.

زیویار در ادامه سخنان خود، اظهار کرد: تخصیص بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار در بخش‌های مختلف تولید و صنعت استان نتیجه برگزاری این نشست‌ها و تصمیم گیری‌هایی است که در آنها انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز