خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان :

شرایط برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان تسهیل می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۹۶۷

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان بر لزوم تسهیل شرایط برای حضور سرمایه گذاران در طرح های اقتصادی استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سیروس ابراهیمی در جلسه با سرمایه گذار بخش خصوصی برای فعالیت اقتصادی در شهرستان دورود اظهار کرد: در پی مراجعه سرمایه گذار فعال در زمینه مونتاژ خودروهای سنگین بویژه اتوبوس، به منظور سرمایه گذاری در استان، جلسه‌ای با محوریت بررسی ایجاد شرایط فعالیت برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه تمامی شرایط از جمله توانایی و قابلیت‌های سرمایه گذار مذکور مطرح و در این رابطه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه شرایط برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در پروژه‌های استان تسهیل می‌شود، افزود: با توجه به بررسی‌های انجام شده مقرر شد؛ این سرمایه گذار به منظور تسریع در روند اجرایی شدن سرمایه گذاری، نسبت به تهیه مدارک لازم و ثبت در سامانه بهین یاب اقدام کند.

ابراهیمی ادامه داد: همچنین مقرر شد مدیر کل صمت لرستان نسبت انجام مکاتبات اداری با وزارتخانه متبوع در زمینه تسهیل در فرایند حضور سرمایه گذار در استان، اقدامات لازم را اجرایی کند .

وی خاطرنشان کرد: حوزه اقتصادی استان با هدف کمک به سرمایه گذاران بخش خصوصی و تسهیل شرایط، تمامی اقدامات را برای حضور سرمایه گذاران در بخش صنعت استان اجرایی و پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز