خبرگزاری کار ایران

ارائه آموزش های تخصصی به پاکبانان مشهد برای استقبال بهار

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۲۷۳

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از توانمند سازی پاکبانان مشهدی با برگزاری دوره های تخصصی در راستای ارتقاء سطح دانش و بهبود بهره وری آنها خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی نجفی با بیان این خبر اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۶۲۰۰ پاکبان در سطح شهر مشهد مشغول فعالیت هستند و نظافت و تنظیف شهری در تمام ایام سال را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: باتوجه به سختی کار انجام شده توسط این عزیزان، طی سال های اخیر برگزاری دوره های آموزشی با محوریت سلامت کار و بهداشت ایمنی به صورت ویژه ای برگزار شده تا مخاطرات محیطی ناشی از کار برای آنها به حداقل برسد. 

نجفی اضافه کرد: به همین منظور در شهریور ماه سال جاری، بالغ بر ۲۴ هزار نفر ساعت دوره آموزشی با موضوعات "ایمنی و بهداشت فردی و شغلی و نحوه استفاده از تجهیزات ایمنی در زمان کار"  برگزار شد و هم اکنون نیز مقدمات برگزاری دوره دوم تخصصی با موضوعات آسیب های اجتماعی و تاثیرات آن بر فرد و خانواده، اقدامات مقابله با حریق، حفاظت شخصی و مقررات و ضوابط مراقبت های پزشکی انجام شده و این دوره از ۱۸ دی ماه آغاز به کار خواهد کرد. 

معاون شهردار مشهد ادامه داد: در این دوره که با همکاری معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری مشهد برگزار می شود تا ۱۳ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و پاکبانان مشهدی در قالب گروه های ۱۶۰ نفری در مجموع از ۲۴ هزار نفر ساعت دوره آموزشی دیگر نیز بهره مند می شوند. 

نجفی افزود: تجربیات سال های اخیر نشان داده آموزش های صحیح و به هنگام به پاکبانان نقش بسیار موثری در کاهش حوادث شغلی و ارتقاء سلامت این عزیزان داشته است.

معاون شهردار مشهد در پایان خاطر نشان کرد: در سال گذشته پاکبانان مشهدی در مجموع ۲۴ هزار نفر ساعت آموزش های تخصصی دریافت کردند که این میزان آموزش در سال ۱۴۰۱ رشد دوبرابری داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز