خبرگزاری کار ایران

یک مسئول مطرح کرد؛

برف‌تکانی درختان در شرایط اضطراری انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۶۶۰

مدیر کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: در صورت حجم بالای برف بر روی درختان، باغبانان مشهدی اقدام به برف تکانی درختان می‌کنند.

به گزارش ایلنا مشهد، سید علی اکبر انتظام در خصوص برف تکانی درختان شهری، اظهار کرد: در حال حاضر در سطح شهر درختان زیادی از جمله درختان پهن برگ و درختان سوزنی برگ وجود دارد و با توجه به اینکه در ماه آخر فصل پاییز بسیاری از درختان پهن‌برگ، برگ‌های خود را از دست داده‌اند لذا برف روی این نوع از درختان کمتر می‌نشیند و خطر شکسته شدن شاخه و افتادن درختان پهن برگ کم‌تر است.

وی افزود: این مشکلات بیشتر برای درختان سوزنی برگ و همیشه سبز وجود دارد و معمولا تا زمانی که برف برای درخت مشکل‌ساز نباشد، برف‌تکانی صورت نمی‌گیرد زیرا وجود برف برای گیاه مزایایی از جمله از بین بردن آفات را دارد‌.

مدیر کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد بیان کرد: در صورت حجم بالای برف بر روی درختان، باغبانان مشهدی اقدام به برف تکانی می‌کنند لذا از شهروندان نیز درخواست می‌کنیم در صورت مشکل آفرین بودن برف بر روی درختان مقابل منازلشان در معابر فرعی شهری، با ملاحظات کافی نسبت به برف تکانی اقدام کنند.

انتظام خاطرنشان کرد: در سطح معابر اصلی شهر نیز باغبان‌ها آماده‌هاش هستند و در صورت نیاز برای رفع خطر درختان شهری، اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز